Демоверсія
XRM Loyalty

Грунтуючись на досвіді впровадження рішень з автоматизації бізнес-процесів в національних роздрібних мережах і ТРК, ми впроваджуємо ефективні системи управління маркетингом і програмами лояльності в сфері рітейлу на платформі Microsoft Dynamics CRM. Рішення дозволяє формувати диференційовану систему відносин в розрізі сегментів або c кожним покупцем персонально завдяки можливостям системи білінгу, аналізу і гнучкому конструктору правил програм лояльності.

Реалізовані проекти
Владислав Гавва Фахівець з методів розширення ринку збуту

Рішення, впроваджене Е-Консалтинг, дозволило сформувати портрет лояльного клієнта, його споживчий кошик і забезпечує нас інструментами стимулювання продажів дозволяючи моментально запускати регіональні, локальні (в розрізі магазину), а також індивідуальні (для клієнта) активності

Ювелірний дім "Zarina" XRM Loyalty

Впровадження системи дозволило перейти від неіменної дисконтної системи до диференційованої Програмі Лояльності, а також забезпечує прозорість взаємовідносин з франчайзерами, включаючи контроль правил і стандартів

Мережа магазинів MOYO XRM Loyalty

Основною метою впровадження рішення XRM Loyalty є розвиток системи взаємини з Клієнтами, в тому числі, для підвищення якості обслуговування, індивідуалізації підходу і комунікацій - як для офлайн роздробу, так і для інтернет-магазину. Закладена гнучкість платформи передбачає безшовне масштабування Програми Лояльності адекватно розвитку Мережі

XRM Loyalty
Цілі системи
  • 1 Формування диференційованого підходу Розробка ефективної системи взаємодії з покупцями, виходячи з аналізу споживчого кошика і поведінкового профілю
  • 2 Стимуляція продаж Впровадження точкових або постійних активностей, спрямованих на: - збільшення частоти покупок - збільшення середнього чека - оптимізацію залишків - ефективність ціни - крос продажу
  • 3 Ефективність маркетингу Формування омніканальних, персоналізованих маркетингових комунікацій з цільовими повідомленнями. Можливість аналізу конверсій, поведінки клієнтів в «офлайн»-якій точці продажу
  • 4 Конкурентні переваги сервісу Можливість розвитку якості обслуговування клієнта за рахунок індивідуалізації механік програми лояльності, інтеграції з інтерактивними сервісами, персоналізації обслуговування
Як це працює?
scheme

 

У вашій торговій точці працює касир. До нього приходить клієнт. Касир вибиває чек. Чек потрапляє в касовий сервер.

Касовий сервер робить синхронний запит в білінг про чек і клієнта. Сервер відповідає про винагороду. Билінговий сервер в асинхронному режимі з'єднується з CRM сервером і оновлює інформацію про чек, клієнта, касира, продукт.

Менеджер Програми лояльності змінює правила нарахувань.

Билінговий сайт також пов'язаний з вашою бухгалтерської або ERP програмою і отримує звідти дані про продукт і точках.

Також до CRM сервера приєднаний контакт центр і веб-сервер. Веб сервер також має зв'язок з мобільними додатками для смартфонів клієнтів.

Система легко масштабується і може бути налаштована для обслуговування, як малих, так і великих торгових мереж і коаліцій. Система може бути встановлена в розрахунковому центрі торгової мережі, або бути орендована через інтернет на підставі регулярних фіксованих платежів або транзакционной плати.

Потужна аналітична платформа

 

 

ПЕРЕВАГИ ТЕХНОЛОГІЇ