CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM Loyalty
XRM Loyalty

Грунтуючись на досвіді впровадження рішень з автоматизації бізнес-процесів в національних роздрібних мережах і ТРК, ми впроваджуємо ефективні системи управління маркетингом і програмами лояльності в сфері рітейлу на платформі Microsoft Dynamics CRM. Рішення дозволяє формувати диференційовану систему відносин в розрізі сегментів або c кожним покупцем персонально завдяки можливостям системи білінгу, аналізу і гнучкому конструктору правил програм лояльності.

Реалізовані проекти
Фахівець з методів розширення ринку збуту Владислав Гавва Фахівець з методів розширення ринку збуту

Рішення, впроваджене Е-Консалтинг, дозволило сформувати портрет лояльного клієнта, його споживчий кошик і забезпечує нас інструментами стимулювання продажів дозволяючи моментально запускати регіональні, локальні (в розрізі магазину), а також індивідуальні (для клієнта) активності

XRM Loyalty Ювелірний дім "Zarina" XRM Loyalty

Впровадження системи дозволило перейти від неіменної дисконтної системи до диференційованої Програмі Лояльності, а також забезпечує прозорість взаємовідносин з франчайзерами, включаючи контроль правил і стандартів

XRM Loyalty Мережа магазинів MOYO XRM Loyalty

Основною метою впровадження рішення XRM Loyalty є розвиток системи взаємини з Клієнтами, в тому числі, для підвищення якості обслуговування, індивідуалізації підходу і комунікацій - як для офлайн роздробу, так і для інтернет-магазину. Закладена гнучкість платформи передбачає безшовне масштабування Програми Лояльності адекватно розвитку Мережі

XRM Loyalty
Цілі системи
  • 1 Формування диференційованого підходу Розробка ефективної системи взаємодії з покупцями, виходячи з аналізу споживчого кошика і поведінкового профілю
  • 2 Стимуляція продаж Впровадження точкових або постійних активностей, спрямованих на: - збільшення частоти покупок - збільшення середнього чека - оптимізацію залишків - ефективність ціни - крос продажу
  • 3 Ефективність маркетингу Формування омніканальних, персоналізованих маркетингових комунікацій з цільовими повідомленнями. Можливість аналізу конверсій, поведінки клієнтів в «офлайн»-якій точці продажу
  • 4 Конкурентні переваги сервісу Можливість розвитку якості обслуговування клієнта за рахунок індивідуалізації механік програми лояльності, інтеграції з інтерактивними сервісами, персоналізації обслуговування
Інструменти системи
  • <p>Потужна аналітична платформа</p>

    Потужна аналітична платформа

    Аналізуйте "чорний ящик" клієнта для формування ефективної механіки Програми Лояльності
  • Гнучкий конструктор правил з нарахування бонусів Гнучкий конструктор правил з нарахування бонусів Винагороджуйте клієнтів за значущі для вас дії, формуйте принципи і механіки стимулювання продажів продуктів для досягнення комерційної ефективності Програми Лояльності
  • Багатоканальні комунікації для стимулювання продажів Багатоканальні комунікації для стимулювання продажів Припиніть "спамити" клієнтів. Формуйте чітко таргетовані кампанії
  • Білінг, інтеграція з обліковими (ERP) системами Білінг, інтеграція з обліковими (ERP) системами Отримайте можливість для гнучкого, точного і швидкого обліку винагород
Як це працює?
scheme

 

У вашій торговій точці працює касир. До нього приходить клієнт. Касир вибиває чек. Чек потрапляє в касовий сервер.

Касовий сервер робить синхронний запит в білінг про чек і клієнта. Сервер відповідає про винагороду. Билінговий сервер в асинхронному режимі з'єднується з CRM сервером і оновлює інформацію про чек, клієнта, касира, продукт.

Менеджер Програми лояльності змінює правила нарахувань.

Билінговий сайт також пов'язаний з вашою бухгалтерської або ERP програмою і отримує звідти дані про продукт і точках.

Також до CRM сервера приєднаний контакт центр і веб-сервер. Веб сервер також має зв'язок з мобільними додатками для смартфонів клієнтів.

Система легко масштабується і може бути налаштована для обслуговування, як малих, так і великих торгових мереж і коаліцій. Система може бути встановлена в розрахунковому центрі торгової мережі, або бути орендована через інтернет на підставі регулярних фіксованих платежів або транзакционной плати.

Потужна аналітична платформа

 

 

ПЕРЕВАГИ ТЕХНОЛОГІЇ
image
Дозволяє розвивати продажі, а не тільки підраховувати бонуси
image
Розвиває лояльність за рахунок індивідуального підходу
image
Легко масштабується, мінімальні витрати на ліцензування
image
Сертифіковано Lionbridge
+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
XRM Loyalty
12345
5/5 3318
×