Грунтуючись на досвіді впровадження рішень з автоматизації бізнес-процесів в національних роздрібних мережах і ТРК, ми впроваджуємо ефективні системи управління маркетингом і програмами лояльності в сфері рітейлу на платформі Microsoft Dynamics CRM. Рішення дозволяє формувати диференційовану систему відносин в розрізі сегментів або c кожним покупцем персонально завдяки можливостям системи білінгу, аналізу і гнучкому конструктору правил програм лояльності.
Реалізовані проектиРішення, впроваджене Е-Консалтинг, дозволило сформувати портрет лояльного клієнта, його споживчий кошик і забезпечує нас інструментами стимулювання продажів дозволяючи моментально запускати регіональні, локальні (в розрізі магазину), а також індивідуальні (для клієнта) активності
Впровадження системи дозволило перейти від неіменної дисконтної системи до диференційованої Програмі Лояльності, а також забезпечує прозорість взаємовідносин з франчайзерами, включаючи контроль правил і стандартів
Основною метою впровадження рішення XRM Loyalty є розвиток системи взаємини з Клієнтами, в тому числі, для підвищення якості обслуговування, індивідуалізації підходу і комунікацій - як для офлайн роздробу, так і для інтернет-магазину. Закладена гнучкість платформи передбачає безшовне масштабування Програми Лояльності адекватно розвитку Мережі
Потужна аналітична платформа
Аналізуйте "чорний ящик" клієнта для формування ефективної механіки Програми Лояльності
У вашій торговій точці працює касир. До нього приходить клієнт. Касир вибиває чек. Чек потрапляє в касовий сервер.
Касовий сервер робить синхронний запит в білінг про чек і клієнта. Сервер відповідає про винагороду. Билінговий сервер в асинхронному режимі з'єднується з CRM сервером і оновлює інформацію про чек, клієнта, касира, продукт.
Менеджер Програми лояльності змінює правила нарахувань.
Билінговий сайт також пов'язаний з вашою бухгалтерської або ERP програмою і отримує звідти дані про продукт і точках.
Також до CRM сервера приєднаний контакт центр і веб-сервер. Веб сервер також має зв'язок з мобільними додатками для смартфонів клієнтів.
Система легко масштабується і може бути налаштована для обслуговування, як малих, так і великих торгових мереж і коаліцій. Система може бути встановлена в розрахунковому центрі торгової мережі, або бути орендована через інтернет на підставі регулярних фіксованих платежів або транзакционной плати.
Потужна аналітична платформа