CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM Banking
XRM Banking

Спираючись на досвід впровадження в найбільших банках України та зарубіжних країн пропонуємо комплексні CRM рішення для корпоративного, SMB і роздрібного банкінгу, які підтвердили свою ефективність в проектах впровадження.

Реалізовані проекти
Заступник директора<br /> Департамента роздрібного бізнеса АО Володимир Москаленко Заступник директора
Департамента роздрібного бізнеса АО "Ощадбанк"

"Зручність інтегрованих з CRM роздрібних сервісів, не тільки збільшує продажі, але і сприяє розвитку лояльності клієнта, конкурентоспроможності та привабливості нашої пропозиції на ринку"

Детальніше
Директор з управління ForteBank Гаухар Бейсімбаєва Директор з управління ForteBank

"Реалізація рішення забезпечила скорочення часу на виконання операцій з обслуговування клієнта і надаючи свободу для бізнесу в розрізі зміни процесів в ході експлуатації системи. Крім того, ми побачили потенціал розвитку системи для автоматизації процесів корпоративного бізнесу"

Детальніше
XRM Banking
Рішення для бізнес-напрямків банку
  • Керування продажами продуктів Банка Керування продажами продуктів Банка Автоматизація процесів взаємодії з клієнтами Банку, включаючи інструменти для керівника і команди продажів
  • Інструменти обслуговування для </ br> фронт-офісу Банку Інструменти обслуговування для фронт-офісу Банку Операційний інтерфейс для обслуговування клієнтів в Єдиному вікні
  • Аналітичний CRM </br></br> Аналітичний CRM

    Методи і алгоритми сегментації клієнтів, аналізу прибутковості, продуктів і клієнтів для формування політики просування і продажів. Інструментарій побудови звітності для топ-менеджменту
  • Управління маркетингом і просуванням продуктів Управління маркетингом і просуванням продуктів Інструменти планування і аналізу маркетингових заходів, маркетингові списки для відбору клієнтів і дає можливість оцінювати задоволеність клієнта після завершення продажу
  • Можливості для роздрібного і корпоративного банкінгу Можливості для роздрібного і корпоративного банкінгу Інструменти і рішення для забезпечення якісного сервісу клієнтів, автоматизації процесів і процедур згідно з регламентом і політикою Банку в області продажів і обслуговування.
  • Управління кредитної процедурою в CRM </ br> </ br> Управління кредитної процедурою в CRM Дане рішення пропонує послідовний бізнес-процес по формуванню і утвердженню заявки для взаємодії відповідних служб банку в зручному, цілісному інтерфейсі. Може бути частиною вирішення як роздрібного, так і корпоративного банкінгу
  • Модуль Collection </br> </br> Модуль Collection

    Комплексне рішення по автоматизації процедур стягнення проблемної заборгованості на етапах Pre-Soft-Hard-Legal-Executive Collection
  • Контакт-центр Банка </br> </br> Контакт-центр Банка

    Кращі практики обслуговування процесів Банку та управління ресурсами з використанням інструментів XRM Call Center
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ СИСТЕМИ
  • Управління прожажами (включаючи крос-продажі) і обслуговування в Єдиному операційному вікні і для Єдиного клієнського поля 1
  • Аналіз продажів, прибутковості, клієнтів, продуктів для прийняття управлінських рішень і формування ефективної політики продажів і просування 2
  • Управління маркетингом і комунікаціями 3
  • Контроль результатів і дій керівником, управління цілями (KPI) 4
  • Автоматизація процедур стягнення заборгованості (Collection) 5
  • Інтеграція з омніканальним контакт-центром 6
image
ЧОМУ XRM BANKING?
Можливість інтеграції з усіма системами (включаючи АБС) забезпечують єдиний інтерфейс для операцій і єдиний профіль клієнта для вибудовування відносин. Гнучкість системи забезпечує можливість поступового розвитку, впровадження за функціональними напрямками і модулів
Попробувати
+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
XRM Banking
12345
5/5 3304
×