КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ РІШЕННЯ
Адаптація рішення під потреби управління продажами, а не навпаки
- Автоматизація процесу продажів під потреби Замовника (настройка лінійки процесів, бізнес-правил, об'єктів модуля продажів)
- Налаштувати автоматичні повідомлень щодо подій для підвищення ефективності роботи
Ефективні інструменти продажів
- Шаблони друкованих форм (договору, КП, специфікації) згідно з потребами Замовника
- Візуалізатори організаційної структури (ОргЧат, Visualize) для побудови, зберігання і зручного аналізу зв'язків між суб'єктами (юридичними та фізичними особами) в рамках фінансових груп і окремих організацій
- Двостороння інтеграції з ERP системою для онлайн передачі журналів за списком (до 10 довідників) з налаштуванням продуктового каталогу
- Налаштування мобільних форм інтерфейсу системи для ефективної віддаленої роботи співробітників
Аналіз, планування і контроль продажів і обслуговування
- Налаштування цілей KPI за необхідними параметрами з інструментами відстеження
- Налаштування процедур моніторингу та контролю виконання завдань з деталізацією за етапами, співробітникам, станом, діям, термінів, статусам. Календар дій продавця
- Налаштування Індексу Повноти Даних для оцінки якості роботи з клієнтською базою
- Налаштування процедур планування продажів по менеджерам, продуктам, регіонам
- Розробка розгорнутих звітів на вимогу Замовника (до 5 звітів)
- Підключення Power BI для прогнозування і виявлення трендів продажів
- Налаштування індексу CLV для аналізу цінності клієнтів
- Картографічний сервіс до модуля аналітики (для аналізу показників в розрізі географічних сегментів)
Обслуговування та Account management
- Налаштування процесів обробки звернень і заявок клієнтів і інтеграція з веб-порталом
- Система прийому та обробки замовлень з передачею в логістику і контролем термінів виконання замовлення/постачання
- Відстеження оплати та фіксація інформації про оплату
Маркетингові комунікації
- Налаштувати автоматичні вихідних кампаній згідно з потребами маркетингу
- Підключення сервісу соціального інжинірингу (інструмент збагачення клієнтських даних із соціальних мереж)