CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Міжгалузеві рішення
Міжгалузеві рішення Вашій увазі готові рішення і функціональні модулі, які можуть бути використані для більш ефективної роботи в галузі маркетингових комунікацій, процесів обслуговування клієнтів або автоматизації інших бізнес-процесів різними компаніями
XRM® Cloud Contact Center

XRM® Cloud Contact Center

Тепер ви можете отримати широко функціональний Хмарний Контакт Центр на платформі Microsoft Skype for Business і Microsoft Dynamics CRM без інвестицій в обладнання та додаткове програмне забезпечення! Використовуйте зручний, технологічний інструмент, який є реальною альтернативою дорогим системам телефонії і працює як a front-end додаток, що об'єднує всі процеси обслуговування клієнта.

Все, що потрібно для роботи - підписка на сервіс і гарнітура для менеджера або оператора.

Facebook Wifi

Facebook Wifi

Рішення дозволяє розвивати ваші сторінки (ефективно нарощувати передплатників і обсяг комунікацій) в мережі Facebook

Як це працює?

За допомогою даного сервісу ви можете надавати доступ до вашої мережі Wi-Fi за «лайк» сторінки відвідувачем (наприклад, офісу, торгової точки або відділення банку). Відповідно, компанія отримує доступ до профілю і спілкуванню з передплатником.

Інтеграція сервісу з CRM-системою дозволить ефективно відслідковувати нових передплатників, налаштовувати комунікаційні процеси, застосовувати інструменти лідогенераціі.

 Ви отримуєте можливість:

  • Демонструвати продукти на вітальній сторінці сревіса WiFi і управляти даною сторінкою

  • Сформувати приплив потенційних клієнтів (як мінімум, розширити інформацію про них)

  • Аналізувати дані про відвідувачів

Модуль соціального інжинірингу

Модуль соціального інжинірингу

Сервис обогащения базы данных информацией о клиентах из профилей социальных сетей: Facebook, LinkedIn и ВКонтакте.

Как это работает?

Сервис в автоматическом режиме извлекает информацию из открытых профилей в социальных сетях, соответственно наполняя Вашу базу данных (CRM-систему отсносительно)

Триггером для сервиса может быть действие клиента (подписчика) на вашей странице, а также активность его сети контактов относительно данного действия. Кроме того, сервис может отрабоатывать профили по специально софрмированной выборке.

Скорость работы сервиса - 10 профилей в минуту. 

Сервіс збагачення бази даних інформацією про клієнтів з профілів соціальних мереж: Facebook, LinkedIn і ВКонтакте.

Як це працює?

Сервіс в автоматичному режимі витягує інформацію з відкритих профілів в соціальних мережах, відповідно наповнюючи Вашу базу даних.

Тригером для сервісу може бути дія клієнта (передплатника) на вашій сторінці, а також активність його мережі контактів щодо даної дії. Крім того, сервіс може обробляти профілі по спеціально софрмірованной вибірці.

Швидкість роботи сервісу - 10 профілів в хвилину.

Автоматизація закупівель і тендерних процедур

Автоматизація закупівель і тендерних процедур

XRM Tenders - рішення, розроблене на платформі Microsoft Dynamic CRM, для автоматизації процесів управління та проведення процедури закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до умов, порядком і процедурою позначеної чинним законодавством і внутрішнім регламентом. Рішення включає конструктор процедур проведення торгів, а також інтегрований зовнішній портал для проведення електронних закупівель.

Автоматизація документообігу

Автоматизація документообігу

XRM DocFlow - рішення, розроблене на платформі Microsoft Dynamic CRM для автоматизації діловодства і управління всіма фазами життєвого циклу документа: створення, отримання, розгляд, редагування, затвердження, публікації, вилучення з обігу, архівного зберігання і знищення. Підтримує версійність, групову обробку, монопольне редагування і ведення історії роботи з документом.

Електронна каса в CRM

Електронна каса в CRM

Рішення дозволяє істотно спростити процес обробки замовлень в e-commerce. При замовленні система відразу ж виведе всю доступну інформацію (якщо цей клієнт вже замовляв у вас) або ж дозволить створити нового клієнта в систему. Не виходячи з форми замовлення ви можете вибрати товар і перевірити його наявність на складі.

+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
Міжгалузеві рішення
12345
5/5 3690
×