Налаштування тем пошуку: створення теми пошуку та визначення записів, які буде збирає CRM. Оптимізація результатів при необхідності, блокування непотрібного вмісту, зміна джерел збору даних і структурування теми пошуку за категоріями.
Визначення трендів: швидка оцінка тенденцій змін для записів в різних вимірах соціальних мереж для найпопулярніших джерел, мов, авторів.
Соціальний центр: створення і розповсюдження стрічок активності, що показують потік останніх записів, заснованих на певному наборі даних.
Синхронізація даних: синхронізація даних записів соціальних мереж з Microsoft Dynamics CRM в якості основи для подальшого аналізу. У систему заноситься значення тональності, охоплення аудиторії, дата і час публікації, розташування записи і автора, а також додаткові відомості про нього.
Міні-додатки для візуалізації аналітики і фільтри для більш докладної демонстрації того, як ваші клієнти відгукуються про ваші продукти і послуги.
Аналіз обговорень: які фрази найчастіше використовуються при обговорення вашої компанії, їх кількість, джерела, мови і тональність.
Аналіз джерел записів: які джерела в соціальних мережах найчастіше зустрічаються в ваших темах пошуку.
Аналіз тональності: перегляд тональності обговорень в соціальних мережах, пов'язаних із записами по темам пошуку. Microsoft Dynamics CRM визначить тональність як позитивну, негативну або нейтральну, показавши обсяги і джерела їх надходження.
Аналіз авторів: інформація про авторів записів, що визначають вашу стрічку в соціальній мережі Twitter. Біографії та інтереси авторів, число читачів, кількості твітів і часто використовувані хештеги.
Аналіз локації записів: аналіз даних про географічне положення, що містяться в записах або профілях авторів.
Карти дій: створення карт дій для наочного уявлення записів з інформацією про їх актуальному географічному розташуванні, щоб знати в якій точці світу або країни вас найбільше обговорюють.
Взаємодія із записів: здійснюйте в системі обмін записами в Facebook, ставте позначки "Like" і додавайте коментарі, а також створюйте ретвіти записів з додаванням їх в "обране" і "відповіді на записи Twitter".
Особисте спілкування: відповідайте в особистій розмові від імені одного з ваших соціальних профілів безпосередньо з CRM. При необхідності налаштовується збір даних прямо з особистих повідомлень.
Центр сповіщень: створення повідомлень по електронній пошті, які автоматично розсилаються групі одержувачів, якщо запис або зміна тренда співпадуть з вашими фільтрами або перевищує статистичні очікування.