Демоверсія
Найбільш поширені питання
Загальні питання про CRM и Microsoft Dynamics
Що таке CRM система?

Система управління взаємовідносинами з клієнтами CRM, CRM-система - прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії з замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу; поліпшення обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів і історію взаємин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процедур і подальшого аналізу результатів.

Кому потрібна CRM система?

Компаніям, які прагнуть внести порядок і системність (сформувати регламент) у вигляді чітких корпоративних стандартів в процеси продажів, маркетингу і обслуговування. Керівникам, які хочуть впливати на досягнення бізнес цілей (як, мінімум, планів продажів), вимірюючи і контролюючи проміжні результати. Менеджерам (середньої ланки), яким потрібний цілісний інформаційний простір і зручні інструменти для автоматизації операцій.

Як CRM принесе мені клієнтів?

Дивно, але зустрічаються люди, які щиро вважають, що CRM буде сама шукати клієнтів. А ще дивніше те, що використання технологій data mining в CRM-рішеннях дійсно дозволяє втілювати такі сценарії. Разом з тим, основне призначення базової системи - це автоматизація процесів (в тому числі лідогенераціі, в тому числі з використанням соціальних медіа), а також більш ефективний розвиток відносин (порядок ведення операцій і допоміжний інструментарій), утримання клієнтів за допомогою регулярних маркетингових комунікацій і якісного обслуговування без залучення додаткових ресурсів персоналу, з можливістю повного контролю кожної дії.

Microsoft Dynamics CRM "ляже" на мій бізнес?

Звичайно! Гнучка платформа для розвитку функцій дозволить налаштувати систему під ваші бізнес-потреби.

Загальні питання по впровадженню.
Чи довго впроваджувати CRM систему?

Залежно від завдань до бізнес-процесів і ресурсів Замовника проекти впровадження можуть займати від 1 до 12 місяців. Разом з тим, при оренді системи (передплати на online версію) ви отримуєте готове до використання базове рішення в максимально стислі терміни (визначається часом оформлення передплати). А навчання і мінімально необхідні настройки ми здійснимо за тиждень. Крім того, CRM - це постійний розвиток. У нашій практиці зустрічаються Клієнти, які послідовно і систематично розвивають автоматизацію процесів згідно зростаючим потребам у розвитку бізнесу. Більш докладно про те, як ми впроваджуємо CRM читайте тут

Скыльки коштує Microsoft Dynamics CRM

Ціна системи складається з вартості ліцензій (відповідно до кількості користувачів і методу підписки (купівля або оренда)), а також робіт по додаткового налаштування та впровадження (при необхідності). Базові настройки і навчання користувачів і адміністратора системи ми виконуємо безкоштовно. Більш докладно про ціноутворення можна дізнатися тут

Microsoft Dynamics CRM складна в навчанні?

Ні, інтуїтивно зрозумілий дружній інтерфейс і логіка взаємодії роблять користування системою простим. Крім того, ми максимально детально розповідаємо про систему перед купівлею (орендою) та проводимо навчання силами сертифікованих консультантів після.

Індивідуальні, галузеві рішення та інтеграції
Чи можна зв'язати CRM c телефонією?

Не тільки можна, а й треба. Ми готові інтегрувати CRM як з наявної у вас системою, так і запропонувати готові рішення на платформі Skype for Business і Microsoft Dynamics CRM

Чи є вбудована інтеграція з 1С?

Вбудована, безшовна інтеграція CRM з 1С - це міф, народжений потребами маркетингу! Неможливо побудувати універсальний конектор, оскільки кожен замовник має індивідуально налаштовану 1С систему, не кажучи вже про версійності самих програмних платформ 1С. Ми виконуємо індивідуальні проекти інтеграції з будь-якою (включаючи 1С) ERP-системою і маємо достатній досвід і напрацювання для того, щоб максимально оптимізувати впровадження з точки зору витрат ресурсів.

Для яких галузей і типів бізнесу підходить система?

Microsoft Dynamics CRM втілює універсальні практики менеджменту в системі автоматизації бізнес-процесів на рівні бізнес-логіки всього комплексу відносин з Клієнтом, включаючи пов'язані процеси і операції. Разом з тим, платформа передбачає простоту і гнучкість налаштувань на рівні об'єктів, правил або процесів системи. У базовому вирішенні крім готових модулів ви отримуєте конструктор, який дозволяє налаштувати систему "під себе" як самостійно, так і за допомогою зовнішніх фахівців. Також ви можете використовувати готові рішення з галузевої або функціональною специфікою від партнерів Microsoft

Задати питання Ви можете задати своє питання. Ми з радістю дамо відповідь на нього.
Онлайн-чат Задайте своє питання на нашому LiveChat
звінок Скористайтеся опцією зворотнього звінка або позвоніть нам +380 44 502-77-77
email Напишіть листа на наш адрес sales@crm.ua