Система управління взаємовідносинами з клієнтами CRM, CRM-система - прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії з замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу; поліпшення обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів і історію взаємин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процедур і подальшого аналізу результатів.
Компаніям, які прагнуть внести порядок і системність (сформувати регламент) у вигляді чітких корпоративних стандартів в процеси продажів, маркетингу і обслуговування. Керівникам, які хочуть впливати на досягнення бізнес цілей (як, мінімум, планів продажів), вимірюючи і контролюючи проміжні результати. Менеджерам (середньої ланки), яким потрібний цілісний інформаційний простір і зручні інструменти для автоматизації операцій.
Дивно, але зустрічаються люди, які щиро вважають, що CRM буде сама шукати клієнтів. А ще дивніше те, що використання технологій data mining в CRM-рішеннях дійсно дозволяє втілювати такі сценарії. Разом з тим, основне призначення базової системи - це автоматизація процесів (в тому числі лідогенераціі, в тому числі з використанням соціальних медіа), а також більш ефективний розвиток відносин (порядок ведення операцій і допоміжний інструментарій), утримання клієнтів за допомогою регулярних маркетингових комунікацій і якісного обслуговування без залучення додаткових ресурсів персоналу, з можливістю повного контролю кожної дії.
Звичайно! Гнучка платформа для розвитку функцій дозволить налаштувати систему під ваші бізнес-потреби.
Залежно від завдань до бізнес-процесів і ресурсів Замовника проекти впровадження можуть займати від 1 до 12 місяців. Разом з тим, при оренді системи (передплати на online версію) ви отримуєте готове до використання базове рішення в максимально стислі терміни (визначається часом оформлення передплати). А навчання і мінімально необхідні настройки ми здійснимо за тиждень. Крім того, CRM - це постійний розвиток. У нашій практиці зустрічаються Клієнти, які послідовно і систематично розвивають автоматизацію процесів згідно зростаючим потребам у розвитку бізнесу. Більш докладно про те, як ми впроваджуємо CRM читайте тут p>
Ціна системи складається з вартості ліцензій (відповідно до кількості користувачів і методу підписки (купівля або оренда)), а також робіт по додаткового налаштування та впровадження (при необхідності). Базові настройки і навчання користувачів і адміністратора системи ми виконуємо безкоштовно. Більш докладно про ціноутворення можна дізнатися тут p>
Ні, інтуїтивно зрозумілий дружній інтерфейс і логіка взаємодії роблять користування системою простим. Крім того, ми максимально детально розповідаємо про систему перед купівлею (орендою) та проводимо навчання силами сертифікованих консультантів після.
Не тільки можна, а й треба. Ми готові інтегрувати CRM як з наявної у вас системою, так і запропонувати готові рішення на платформі Skype for Business і Microsoft Dynamics CRM
Вбудована, безшовна інтеграція CRM з 1С - це міф, народжений потребами маркетингу! Неможливо побудувати універсальний конектор, оскільки кожен замовник має індивідуально налаштовану 1С систему, не кажучи вже про версійності самих програмних платформ 1С. Ми виконуємо індивідуальні проекти інтеграції з будь-якою (включаючи 1С) ERP-системою і маємо достатній досвід і напрацювання для того, щоб максимально оптимізувати впровадження з точки зору витрат ресурсів.
Microsoft Dynamics CRM втілює універсальні практики менеджменту в системі автоматизації бізнес-процесів на рівні бізнес-логіки всього комплексу відносин з Клієнтом, включаючи пов'язані процеси і операції. Разом з тим, платформа передбачає простоту і гнучкість налаштувань на рівні об'єктів, правил або процесів системи. У базовому вирішенні крім готових модулів ви отримуєте конструктор, який дозволяє налаштувати систему "під себе" як самостійно, так і за допомогою зовнішніх фахівців. Також ви можете використовувати готові рішення з галузевої або функціональною специфікою від партнерів Microsoft