Демоверсія
Управління продажами Microsoft Dynamics CRM надає процеси і інструменти для планування, організації і контролю роботи команди продажів. Ви отримуєте прогнозовану, вимірювану та контрольовану цілісну систему взаємодії з клієнтом, інструменти ефективної роботи для співробітників, аналітику для прийняття управлінських рішень.
Клієнт 360 - повний профіль клієнта

Клієнт 360 - повний профіль клієнта

Використовуйте основний актив вашого бізнесу - інформацію про клієнта

Картка клієнта (контакту) не просто зберігає контактну інформацію в CRM-системі, а й забезпечує доступ до історії взаємодії, завданням, які необхідно виконати.

Ваші співробітники можуть бути забезпечені інформацією про цінності клієнта, його перевагах, продуктах, для використання в різних сценаріях продажів (від холодних дзвінків до обслуговування клієнтів з тривалим циклом).

Ви мінімізуєте ризики і людський фактор - зберігання повної історії та фіксування намічених дій забезпечує безперебійну роботу системи продажів, знижуючи залежність від конкретного виконавця.

 

Управління угодами

Управління угодами

Формуйте чіткий регламент дій на етапах угоди

Ваші співробітники знають, що робити і роблять те, що потрібно - ви встановлюєте порядок дій, стійкі зв'язки і кінцеву мету по етапах угоди, використовуючи готові бізнес процеси: в CRM-системі формують підхід і регламент дій щодо відкриття угоди, її просування по воронці продажів і відстеження змін і завдань.

Настроюються бізнес процеси: Адаптація процесів і правил під специфіку вашого бізнесу за допомогою редактора процесів.

 

Управління інтересами

Управління інтересами

Підвищуйте рівень конверсії інтересів в операції

Збір та обробка інтересів дозволяє зафіксувати всі вхідні звернення клієнтів до компанії і кваліфікувати їх для подальшої роботи. Інтереси можуть потрапляти в систему з різних джерел - наприклад, з веб-сайту, через контакт-центр, з корпоративного поштової скриньки або як результат маркетингових активностей.

Після проходження інтересу через воронку продажів і укладення угоди можна визначити, який з каналів найбільш ефективний. Процес кваліфікації інтересу, тобто визначення ключової інформації про клієнта, його потреби та можливості, може бути реалізований в системі у вигляді серії діалогових вікон з питаннями для клієнта і варіантами відповідей.

 

Планування продаж

Планування продаж

«Видавлюйте» максимум з воронки продажів

Воронка продажів - це основний інструмент системи для побудови плану продажів на основі зваженого прогнозу. Кожен інтерес, який потрапляє в CRM систему має потенціал кваліфікації в угоду (продаж) і далі, при проходженні послідовних етапів угоди, підвищується ймовірність його успішного завершення. Встановлюючи коефіцієнт ймовірності виграшу для кожного з етапів, з огляду на дані по бюджету і термінів угоди, ви отримуєте в результаті загальну зважену суму прогнозу продажів на період по всіх угодах на всіх етапах воронки.

Таким чином, ви отримуєте план продажів, з одного боку, а з іншого - базові показники конверсії, забезпечення яких сприятиме виконанню плану.

 

 

Контроль продаж

Контроль продаж

Використовуйте проміжний контроль для підвищення ефективності, а не для констатації результату

Інструмент панелі моніторингу дозволяє щодня відстежувати результати по операціях (інтересам) в розрізі етапів, дій і виконавців. Ви самі визначаєте, яка інформація буде виводиться на цю панель - від статусу пріоритетних угод до неоплачених рахунків або угод без призначених дій.

З Microsoft Dynamics CRM керівник завжди обізнаний про те, що і коли робив співробітник - коли було виконано останню дію, який його результат, який наступний запланований крок за угодою або інтересу (потенційному клієнту).

Управління діями і безпекою

Управління діями і безпекою

Підвищуйте продуктивність і взаємодію співробітників

Призначення відповідальних на рівні користувачів і робочих груп забезпечує розподіл дій, в тому числі, автоматично на підставі бізнес-правил і процесів.

Синхронізація з Microsoft Outlook забезпечує користувачів нагадуваннями про заплановані дії, зустрічах і їх відстеження.

Призначення ролей і прав доступу забезпечує користувачем необхідну функціональність, гарантуючи при цьому безпеку.

Управління цілями (модуль KPI)

Управління цілями (модуль KPI)

Організовуйте багатоаспектну систему контролю продуктивності і мотивації співробітника

CRM-система дозволяє встановлювати цілі за різними показниками, якими можуть бути як значення суми (наприклад, дохід від продажів) або проведених дій (кількість дзвінків клієнтам), в тому числі, будувати систему головних і дочірніх цілей.

При цьому система динамічно перераховує результати співробітника або команди в розрізі періоду, демонструючи не тільки актуальне значення показника, але і його відхилення від зваженої на поточний момент величини показника мети.

Інструменти продажів, документообіг

Інструменти продажів, документообіг

Позбавте команду продажів від рутини

Шаблони документів Word і Excel дозволяють швидко створювати рахунки, договори і комерційні пропозиції, додаючи необхідні продукти з каталогу і встановлюючи знижки на підставі існуючих прайс-листів. Таким чином, документи формуються, виходячи з параметрів угоди, «в один клік».

Інтеграція з Office 365 і SharePoint забезпечують спільну роботу над документами, включаючи процеси їх затвердження, а також їх закріплення щодо угод та організацій для формування цілісної історії взаємодії.

Робота з даними в системі забезпечує кращий користувальницький досвід щодо формування уявлень даних, внесення масових змін, експорту-імпорту, а також швидку і зручну навігацію.

 

Аналіз продаж

Аналіз продаж

Будуйте потрібні вам звіти

Інструментарій побудови аналітики є одним з головних функціональних переваг Microsoft Dynamic CRM, який дозволяє формувати, по суті, будь-який зріз даних, необхідний для прийняття управлінських рішень.

Конструктор звітів і діаграм, інструменти розширеного пошуку та управління уявленнями дозволяють аналізувати конверсію етапів продажів, а також прибутковість по клієнтським сегментам, географії, виконавцям, підрозділам, періодам, продуктам або кампаніям. При цьому функція drill down дозволяє динамічно «провалюватися» в діаграми, забезпечуючи деталізацію даних.

Можливості імпорту-експорту в Excel, а також інтеграція з Power BI сприяють формуванню зручних і ефективним сценаріїв аналітичної роботи.

 

Mobile CRM

Mobile CRM

Працюйте за межами офісу з будь-якого пристрою, навіть в режимі офлайн

На планшетах і смартфонах користувачеві доступний максимум функцій, необхідних для виконання основних сценаріїв віддаленої роботи. Система забезпечує інтуїтивно зрозумілий, зручний призначений для користувача інтерфейс адекватно сценарієм роботи користувача.

При роботі в режимі офлайн, дані відправляться в систему відразу по відновленню з'єднання.

Мобільна версія Microsoft Dynamics CRM сумісна з усіма популярними ОС.