Абсолютна більшість банків використовують розрізнені системи для обслуговування різних операцій, що позначається, перш за все, на швидкості і якості обслуговування клієнтів. Єдине операційне вікно системи XRM Banking консолідує дані з усіх наявних джерел, систем (додатків) і дозволяє обслуговувати всі необхідні процеси співробітниками фронт-офісу в єдиному інтерфейсі швидше і якісніше.
Анкета клієнта містить всю необходмости інформацію, наприклад, для прийняття рішення по заявці. В поле Дії/Примітки відображаються перевірки клієнта по різних баз і його ID для інтеграції з АБС банку.
Співробітникам фронт-офісу забезпечений швидкий доступ до продуктів або операціями (в залежності від ролей) в Єдиному Вікні з мінімальною кількістю переходів.
Наприклад, активація карти здійснюється "в два кліка" з мінімальною кількістю переходів до операції
Відомості про відкриті депозити (як і про всі попередні депозити клієнта) зберігаються в окремій вкладці, прив'язаній до профілю клієнта. Окремими бізнес-правилами можна налаштувати послідовність дій при закінченні депозиту. Наприклад, система нагадає вашому менеджерові зателефонувати клієнту, у якого на наступному тижні закінчується депозит і запропонувати йому продовжити його.
Вікно продукту Пластикова карта містить всю необхідну інформацію для обслуговування
Вкладка з даними про сейфові скриньки: її розміри, назви, статус (вільна чи ні).
Касиру також забезпечений швидкий доступ до операцій з Єдиного Вікна