Демоверсія
Кожен підприємець часто задає собі питання: "Що мені потрібно, для успіху в бізнесі? Може, це CRM?". Щоб мій бізнес був успішним, я хочу:
ЩОБ У МЕНЕ З'ЯВЛЯЛИСЯ НОВІ КЛІЄНТИ.

Щоб вони з'являлися постійно і щоб нові клієнти хотіли саме мої Товари та Послуги, знали мій асортимент і були готові до моєї ціновій політиці. Щоб мої продавці могли дуже легко і швидко на кожен запит автоматично формувати пропозицію, і ця пропозиція вже враховувало безпомилково сформовані ціни, комплекти, сезонні знижки та платіжні умови, розраховані в залежності від переліку та кількості запитаних товарів і послуг, статусу клієнта і доступності продуктів. Це «продажі» в Microsoft Dynamics CRM.

ЩОБ ВСІ МОЇ КЛІЄНТИ СТАВАЛИ МОЇМИ ПОСТІЙНИМИ КЛІЄНТАМИ.

Хочу щоб мій персонал і програма забезпечували утримання клієнта, щоб знижка і піклування за клієнтом при першій угоді перетворювалися в ефективну інвестицію з відшкодуванням при здійсненні повторних угод. Мені потрібні повторні операції! Я хочу навчитися зменшувати плинність клієнтів. Я хочу бачити в звітах рівень лояльності кожного клієнта і розуміти залежність, від чого прихильність клієнта до моєї компанії зросла, а після яких дій або без дій знизилася. Я хочу бачити прогноз надходжень грошей від усіх моїх клієнтів на рік вперед і мати можливість покращувати цей показник. Це «утримання» в Microsoft Dynamics CRM.

ПІД ЧАС ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, Я ХОЧУ ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ НАЛЕЖНИЙ РІВЕНЬ

Кожен мій співробітник, перед спілкуванням з клієнтом, повинен побачити параметри клієнта, надати всі почесті важливим клієнтам і не витрачати зайвого часу на роззяв. Що цінніший клієнт, тим вище рівень сервісу. Я хочу заздалегідь бачити в системі поточну цінність клієнта, або прогнозовану цінність клієнта, і щоб система підібрала йому саме такий персонал і умови, які я передбачу для клієнтів такого рівня. Я хочу витрачати на клієнта стільки грошей і часу, скільки він того вартий. Я хочу дати можливість клієнтам самообслуговування в простих операціях через веб-сайт, переклавши частину витрат з мого персоналу на час клієнта, його інтернет або мобільний телефон і sms. Це «CLV - Customer Live Value» в Microsoft Dynamics CRM.

ЩОБ МОЇ СПІВРОБІТНИКИ, НАВІТЬ ПОЗА ОФІСОМ, ПРАЦЮВАЛИ В ЄДИНОЇ СИСТЕМІ.

При відсутності інтернету або зв'язку, система повинна забезпечувати можливість працювати з корпоративною інформацією, виставляти рахунки, змінювати документи або наповнювати звіти. Система повинна забезпечувати автономну роботу моєму персоналу. І, якщо прийняття рішення в угоді залежить від відсутнього в офісі керівника, нехай цей керівник отримає повідомлення на мобільний телефон, зайде в систему з цього телефону і поставить необхідні галочки і підписи. Це «мобільність» в Microsoft Dynamics CRM.

НЕ ЗАЛЕЖАТИ ВІД ПРОДАВЦІВ

Моя модель обслуговування клієнтів повинна бути побудована так, щоб вся історія зберігалася в моїй системі. І, коли продавець піде до мого конкуренту, в моїй системі повинно залишитися набагато більше інформації про клієнтів, ніж в блокноті у продавця. А мій новий продавець зможе через годину продовжити всі операції з потрібного місця. І я не буду бояться втрати продавця, тому що все найцінніше - це історія покупок і замовлень клієнта - завжди залишається в моїй системі. За цією інформацією я зможу швидко вибрати список клієнтів для пропозиції нового продукту. Це «колаборація» в Microsoft Dynamics CRM.

ЩОБ СПІВРОБІТНИКИ ХОДИЛИ «В НОГУ».

Мені потрібно, щоб я один раз описував інструкцію, в якій послідовності виконувати той чи інший процес при продажах, маркетингу та сервісі, і далі всі співробітники слідували автоматично цій інструкції. Не повинно бути ніякої самодіяльності і "відсебеньок". Тільки перевірені часом успішні фрази, дії, документи. Щоб все використовували єдиний набір шаблонів, регламентів, послідовностей, відомих для кожної ситуації. Це «Автоматизовані Бізнес-Процеси» в Microsoft Dynamics CRM.

КЕРУВАТИ ЗАВАНТАЖЕННЯМ МОЇХ РЕСУРСІВ І ПЕРСОНАЛУ.

Кожна хвилина мого співробітника і кожен квадратний метр мого бізнесу повинен бути ефективно завантажений завданнями і роботами з обслуговування наших клієнтах і близьких розвитку мого бізнесу. Я хочу бачити графіки завантаження і простою кожного ресурсу, який є в моєму розпорядженні або який я оплачую. Мені потрібно бачити історію завантаженості і прогноз на перспективу, щоб оперативно приймати рішення про скорочення або розширеннях ділянок і підрозділів. Я хочу знати кожного героя в моїй команді. Це «Операційна функція» Microsoft Dynamics CRM.

БАЧИТИ ДОХІД МОЇХ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ.

Мені потрібен гнучкий механізм ціноутворення, що відрізняється для різних видів продуктів і різних клієнтів. Я хочу мати можливість змінювати в різних ситуаціях націнку або метод її обчислення, а також бачити результати всіх операцій по прибутку, в розрізі територій, продавців, продуктів, клієнтів. Мені потрібні гнучкі списки знижок і безліч груп цін для різних брендів, регіонів, галузей і товарних залишків. Це «Автоматизоване ціноутворення» в Microsoft Dynamics CRM.

ЗДІЙСНЮЮЧИ ІНВЕСТИЦІЇ В РЕКЛАМУ І МАРКЕТИНГОВІ АКТИВНОСТІ, КЕРУВАТИ ЇХ БЮДЖЕТОМ.

Я хочу бачити, в результаті якої маркетингової активності до мене прийшов кожен клієнт, скільки він приніс доходу і прибутку і наскільки корисний такий маркетинг. Я хочу це аналізувати відразу, під час роботи маркетингу і процесу продажів, а не потім, коли вже все закінчилося і поміняти нічого не можна. Я хочу зберігати успішні маркетингові програми як шаблони і використовувати ще кілька разів. Я хочу, щоб мої продавці вклинювались в будь-яку розмову про наші товари і послуги у всіх соціальних мережах, нехай вони автоматично в системі отримують повідомлення про суперечки і радах, і я хочу бачив результати їх переговорів. Це «маркетинг» в Microsoft Dynamics CRM.

ВИПЛАЧУВАТИ ПРАЦІВНИКАМ ВИНАГОРОДУ, ПРОПОРЦІЙНЕ ЙОГО ДОСЯГНЕНЬ.

Моя система повинна вести облік джерел прибутку і витраченого часу, кількості і якості виконаної співробітниками роботи. Я хочу мати можливість швидкого нарахування бонусів і штрафів на підставі цієї інформації. Так, я буду сам налаштовувати і аналізувати Ключові показники ефективності (KPI) з метрик і цілей. Це «Плани Продаж» в Microsoft Dynamics CRM.

ПОВНІСТЮ КЕРУВАТИ ПРОДАЖАМИ.

Я знаю, що таке «Воронка продажів» і концепція «Sales Force Automation». Я хочу їх використовувати. Мені потрібно бачити кожну угоду, її статус, ймовірність, виконану і заплановану по ній роботу. Я повинен мати можливість контролювати і прискорювати процеси продажів. Я хочу бути диспетчером цього космодрому, і з високої вежі бачити все лайнери з грошима, що заходять на посадочні смуги мого космопорту, мені потрібен пульт управління посадками грошей на мої рахунки. Це «Автоматизовані Продажі» в Microsoft Dynamics CRM.

КЕРУВАТИ ПРОЕКТАМИ.

Частина моїх продажів носить проектний характер. Мені необхідно вести проект, встановлювати його цілі, віхи, ризики, проводити регулярний аудит і бачити всю звітність. Всі завдання проекту повинні бути пов'язані в часі і зміна термінів одного завдання повинно змінювати параметри подальших. Система повинна автоматично розраховувати вартість кожного завдання і етапи проекту в цілому. Я хочу бачити планові і фактичні витрати по проекту. Це «Аналітика» і управління проектами в Microsoft Dynamics CRM.

МАТИ ДОСТУП ДО НАЛАШТУВАННЯ СИСТЕМИ

Мені потрібна проста в управлінні і використанні система, яку я зможу самостійно налаштовувати. Я не хочу залежати від програмістів і людей, що не розуміють мій бізнес, я хочу систему для бізнесу, а не бізнес для системи. Це Microsoft Dynamics CRM.

КЕРУВАТИ ДОКУМЕНТАМИ.

Документообіг повинен забезпечувати життєвий цикл кожного документа в залежності від його типу, джерела і призначення. Мої співробітники повинні мати можливість візувати і робити рецензії на документи. Система повинна забезпечувати зберігання всіх віз і рецензій, і захищати їх від змін. Ніхто не зможе зберігати важливу інформацію поза системою. Це «Документообіг» в Microsoft Dynamics CRM.

ОБ'ЄДНАТИ КЛІЄНТСЬКУ ІНФОРМАЦІЮ З ТЕЛЕФОНІЄЮ

Кожен вхідний дзвінок по телефону або Skype повинен супроводжуватися швидкої ідентифікацією абонента і автоматично показувати моєму співробітнику контактні дані клієнта, історію обслуговування, рівень цінності і підказувати сценарій подальшої обробки звернення. Також, система повинна автоматично обдзвонювати великі списки нових клієнтів, і знімати з моїх співробітників турботу про додзвоні, мої менеджери повинні витрачати час тільки на спілкування з клієнтами, а не на роботу з телефонією. Це «Кол центр» в Microsoft Dynamics CRM.

КОЖЕН МІЙ СПІВРОБІТНИК ПОВИНЕН ЗНАТИ, З КИМ СПІЛКУЄТЬСЯ.

У кожній точці спілкування моїх співробітників з моїми клієнтами, будь-яким каналом комунікації, співробітник повинен швидким поглядом мати можливість оцінити всю попередню історію по даному клієнту і прогноз майбутнього. Система повинна допомогти прийняти оперативне рішення по клієнту, однаково, куди б він не звернувся в моїй компанії - сервіс, філія, кол центр. Це «Клієнт Одним поглядом - Single Customer View» в Microsoft Dynamics CRM.

Задати питання Ви можете задати своє питання. Ми з радістю дамо відповідь на нього.
Онлайн-чат Задайте своє питання на нашому LiveChat
звінок Скористайтеся опцією зворотнього звінка або позвоніть нам +380 44 502-77-77
email Напишіть листа на наш адрес sales@crm.ua