МОЖЛИВОСТІ ЗАЯВОЧНОГО КОМПЛЕКСУ
- Ведення журналу відпрацювання звернень і формування необхідної звітності.
- Заміна паперового ведення журналів обліку на автоматизоване.
- Контроль термінів виконання і якості обробки звернень.
- Оперативне отримання відомостей про виконання запитів.
- Створення доручень і контроль їх виконання;
- Інформування споживачів про хід та результат обробки звернень.
- Надання інформаційно-довідкових послуг.
- Зв'язок з інтернет-приймальні, встановленої на сайті замовника.
- Автоматичне створення відповідей на бланках організації з використанням шаблонів відповідей.
- Єдиний інтерфейс інформації по клієнту.
- Ведення всіх списків звернень в одній програмі.
- Виняток дублювання введення і / або надання інформації.
- Виявлення повторних звернень.
- Збереження звернень за будь-яку кількість років.
- Консолідована звітність в розрізі клієнтів, типів звернень, термінів виконання