Проблема: Ні однієї бази з повною інформацією по клієнту. Дані розрізнені по безлічі систем і баз даних
Рішення:
Єдина база клієнтів в Microsoft Dynamics CRM
Контроль якості інформації про клієнта
Індекс цінності клієнта (CLV)
Огляд клієнта 360
Проблема: Дублювання процесів, низька ефективність і передумови для помилок
Рішення:
Об'єднання всіх процесів в рамках однієї платформи
Створення Єдиного Вікна для співробітників продажів і підтримки клієнтів
Заміна ручних сполучень інтеграцією
Виключення ручних дій, які пов'язані з виробництвом цінності
Виключення ручного формування документів
Виключення ручного формування типової аналітики
Проблема: Продаж клієнту розділена на окремі, не підвладні єдиній системі контролю гілки
Рішення:
Консолідація всіх процесів в рамках однієї платформи Microsoft Dynamics CRM - як дій з продажу, так і дій по виконанню угоди
Єдина ланцюжок контрольних точок з нормативним терміном виконання
Автоматичний розрахунок KPI по виконанню нормативних термінів, для всіх задіяних ролей
Єдиний підсумковий індекс якості ведення угоди
Проблема: Немає прозорої воронки продажів, тісно пов'язаного з плановими показниками
Рішення:
Єдина воронка продажів в Microsoft Dynamics CRM, з вираженими стадіями і чек-листом дій на кожній
Ведення ієрархічного дерева планових показників зверху-вниз
Дашборди для відображення поточного стану особистої воронки продажів для: консультанта, керівника ДЦ, керівника продажів, керівника компанії
Автоматична відправка за розкладом звітів з виявленими проблемами і планом робіт
Проблема: Маркетинг, продаж і сервіс не працюють як одне ціле
Рішення:
Сегментація клієнтів, точкові впливу
Єдиний безшовний процес - від рекламної кампанії до інтересу, угоді і обслуговування
Прив'язка інтересів до кампаніями і об'єктів реклами
Аналіз результатів кампанії - конвертація в відгуки, інтереси і продажу по проведеним кампаніям
Аналіз джерел інтересів і ефективності кампаній
Процес вирощування інтересів
PUSH розсилки
Реклама в мобільному додатку
Проблема: Низький відсоток клієнтів обслуговується на фірмових СТО
Рішення:
Сегментація клієнтів з точки зору використання послуг СТО
Інструменти нагадування і залучення клієнтів
Фінансування оплати ТО/ремонту
Обов'язкове отримання зворотного зв'язку в 90% наряд-замовлень
Розгляд обслуговуються клієнтів як бази для майбутніх продажів, постановка планових показників зверху-вниз для всієї Компанії
Маркетингові кампанії по каналах PUSH, SMS, e-mail, Контакт-центр
Проблема: Недостатній розвиток процесу трейд-ін
Рішення:
Безліч каналів звернення по трейд-ін: сайти, КЦ, мобільний додаток
Фіксування каналів надходження інтересів
Процес в Microsoft Dynamics CRM з контрольними точками і розрахунком KPI для кожної ролі
Аналіз конвертації в продажу і причин відмов
Інтеграція з порталом продажу автомобілів б / у для обміну залишками і заявками / резервами
Інтеграція трейд-ін в воронку продажів: і як частини продажу нового автомобіля, і як процесу продажу автомобіля б\у
Проблема: Непрозорий процес фінансування продажів
Рішення:
Попередній скоринг клієнта на ранньому етапі в Microsoft Dynamics CRM
Реалізація фін. порталу публікації заявок клієнтів для банків на конкурентних засадах
Автоматичне сповіщення клієнта про всі підтверджених пропозиціях банків
Формалізований процес в Microsoft Dynamics CRM з контролем проміжних точок і розрахунком KPI
Проблема: Немає повного комерційної пропозиції для надання клієнту
Рішення:
Єдиний друкований бланк комерційної пропозиції, в якому простою мовою буде надана інформація з усіх аспектів планованої покупки і досягнутими домовленостями
Проблема: Немає 100% охоплення задоволеності клієнтів
Рішення:
Безліч зручних способів розмістити звернення - сайти, мобільний додаток, КЦ
Фіксування всіх скарг, що надійшли
Формалізований процес обробки скарг з жорстким SLA
Наявність інструменту ручної і автоматичної ескалації на керівництво і вище керівництво
Процеси отримання зворотного зв'язку для розрахунку індексу CSI для всіх процесів
Виділена роль «Контролю клієнтського щастя» на рівні Компанії
Проблема: Складнощі комунікації з клієнтом
Рішення:
Мобільний додаток:
Реклама і акції, з відстеженням часу і частоти перегляду
PUSH кампанії