Демоверсія
Astana Motors

Рішення:

Проблема: Ні однієї бази з повною інформацією по клієнту. Дані розрізнені по безлічі систем і баз даних

Рішення:

  • Єдина база клієнтів в Microsoft Dynamics CRM

  • Контроль якості інформації про клієнта

  • Індекс цінності клієнта (CLV)

  • Огляд клієнта 360

 

Проблема: Дублювання процесів, низька ефективність і передумови для помилок

Рішення:

  • Об'єднання всіх процесів в рамках однієї платформи

  • Створення Єдиного Вікна для співробітників продажів і підтримки клієнтів

  • Заміна ручних сполучень інтеграцією

  • Виключення ручних дій, які пов'язані з виробництвом цінності

  • Виключення ручного формування документів

  • Виключення ручного формування типової аналітики

 

Проблема: Продаж клієнту розділена на окремі, не підвладні єдиній системі контролю гілки

Рішення:

  • Консолідація всіх процесів в рамках однієї платформи Microsoft Dynamics CRM - як дій з продажу, так і дій по виконанню угоди

  • Єдина ланцюжок контрольних точок з нормативним терміном виконання

  • Автоматичний розрахунок KPI по виконанню нормативних термінів, для всіх задіяних ролей

  • Єдиний підсумковий індекс якості ведення угоди

 

Проблема: Немає прозорої воронки продажів, тісно пов'язаного з плановими показниками

Рішення:

  • Єдина воронка продажів в Microsoft Dynamics CRM, з вираженими стадіями і чек-листом дій на кожній

  • Ведення ієрархічного дерева планових показників зверху-вниз

  • Дашборди для відображення поточного стану особистої воронки продажів для: консультанта, керівника ДЦ, керівника продажів, керівника компанії

  • Автоматична відправка за розкладом звітів з виявленими проблемами і планом робіт

 

Проблема: Маркетинг, продаж і сервіс не працюють як одне ціле

Рішення:

  • Сегментація клієнтів, точкові впливу

  • Єдиний безшовний процес - від рекламної кампанії до інтересу, угоді і обслуговування

  • Прив'язка інтересів до кампаніями і об'єктів реклами

  • Аналіз результатів кампанії - конвертація в відгуки, інтереси і продажу по проведеним кампаніям

  • Аналіз джерел інтересів і ефективності кампаній

  • Процес вирощування інтересів

  • PUSH розсилки

  • Реклама в мобільному додатку

 

Проблема: Низький відсоток клієнтів обслуговується на фірмових СТО

Рішення:

  • Сегментація клієнтів з точки зору використання послуг СТО

  • Інструменти нагадування і залучення клієнтів

  • Фінансування оплати ТО/ремонту

  • Обов'язкове отримання зворотного зв'язку в 90% наряд-замовлень

  • Розгляд обслуговуються клієнтів як бази для майбутніх продажів, постановка планових показників зверху-вниз для всієї Компанії

  • Маркетингові кампанії по каналах PUSH, SMS, e-mail, Контакт-центр

 

Проблема: Недостатній розвиток процесу трейд-ін

Рішення:

  • Безліч каналів звернення по трейд-ін: сайти, КЦ, мобільний додаток

  • Фіксування каналів надходження інтересів

  • Процес в Microsoft Dynamics CRM з контрольними точками і розрахунком KPI для кожної ролі

  • Аналіз конвертації в продажу і причин відмов

  • Інтеграція з порталом продажу автомобілів б / у для обміну залишками і заявками / резервами

  • Інтеграція трейд-ін в воронку продажів: і як частини продажу нового автомобіля, і як процесу продажу автомобіля б\у

 

 

Проблема: Непрозорий процес фінансування продажів

Рішення:

  • Попередній скоринг клієнта на ранньому етапі в Microsoft Dynamics CRM

  • Реалізація фін. порталу публікації заявок клієнтів для банків на конкурентних засадах

  • Автоматичне сповіщення клієнта про всі підтверджених пропозиціях банків

  • Формалізований процес в Microsoft Dynamics CRM з контролем проміжних точок і розрахунком KPI

 

Проблема: Немає повного комерційної пропозиції для надання клієнту

Рішення:

  • Єдиний друкований бланк комерційної пропозиції, в якому простою мовою буде надана інформація з усіх аспектів планованої покупки і досягнутими домовленостями

 

Проблема: Немає 100% охоплення задоволеності клієнтів

Рішення:

  • Безліч зручних способів розмістити звернення - сайти, мобільний додаток, КЦ

  • Фіксування всіх скарг, що надійшли

  • Формалізований процес обробки скарг з жорстким SLA

  • Наявність інструменту ручної і автоматичної ескалації на керівництво і вище керівництво

  • Процеси отримання зворотного зв'язку для розрахунку індексу CSI для всіх процесів

  • Виділена роль «Контролю клієнтського щастя» на рівні Компанії

 

Проблема: Складнощі комунікації з клієнтом

Рішення:

  • Мобільний додаток:

  • Реклама і акції, з відстеженням часу і частоти перегляду

  • PUSH кампанії

Повернутися до списку клієнтів