CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM Contact Center
  • Роботизація телефонії
Роботизація телефонії

Уявіть, що у вашому контакт центрі працюють роботи-автовідповідачі, які здатні будувати персоналізований діалог з клієнтом під час масових вихідних кампаній, а також приймати і маршрутизировать вхідні дзвінки завдяки функціям розпізнавання мови і голосового синтезу (text-to-voice)

Роботизація телефонії
Розпізнавання голосу

Система розпізнає в мові клієнта ключові слова, фрази, згідно з якими слід попередньо налаштований сценарій діалогу (у виборі пунктів меню, надання інформації). Така голосова навігація дозволяє будувати діалог з абонентами без тонального цифрового набору.

Запис відповідей і розмов

Кожен дзвінок реєструється в системі, ведеться запис кожної розмови і / або ключових фраз як в аудіо, так і текстовому форматі для подальшого аналізу

Text-to-voice

Дозволяє зчитувати і озвучувати динамічно оновлювану (щогодини і щохвилини) інформацію, яка може знаходиться як на внутрішніх ресурсах (наприклад, CRM система) так зовнішніх, тобто, веб-сайтах, порталах та ін. Робить можливим персоналізоване звернення до знайомого системі абоненту.

МОЖЛИВОСТІ РІШЕНЬ
Прийом вхідних дзвінків

Прийом вхідних дзвінків

Від простого автовідповідача до повноцінної інформаційної служби!

 

Система здатна сама приймати дзвінки, не тільки здійснюючи маршрутизацію, а й інформувати клієнта про замовлення, балансі, заборгованість, діях, використовуючи існуючі інструкції, документи, дані з облікової системи.

 

XRM не просто зачитує тексти, числа, дані - але і слухає клієнта, розпізнає очікувані слова і фрази в його промові, що дає можливість змінювати сценарій діалогу і виконуваних дій.

Автоматична вихідна кампанія

Автоматична вихідна кампанія

Відбувається повністю без участі операторів або оператор підключається на вимогу абонента!

 

Система додзвонюється до абонента за списком телефонів з бази даних самостійно і в момент з'єднання підключає голосове повідомлення або голосове меню, за допомогою яких абонент прослуховує заздалегідь підготовлене для нього повідомлення.

 

Такий режим зручний для сповіщень клієнтів, наприклад, про терміни або суми заборгованостей, про нові продукти і можливості. Кампанії обдзвону в автоматичному режимі можна проводити в неробочий час основного контакт-центру компанії.

+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
Роботизація телефонії
12345
5/5 2865
×