Демоверсія
Автоматизація роботи бек-офісу

XRM Delivery автоматизує роботу бек-офісу в модулях роботи з документами, клієнт-банком і розрахунком бюджету

Автоматизація роботи бек-офісу
Функции модуля:
Управління масовими комунікаціями

Управління масовими комунікаціями

Проводить автоматичну розсилку по результатам змін в процедурах компанії (сканування вантажу, що прибув, а результати розслідування втрати вантажу; формування маршрутного листа; закінчення строку генеральним дорученням; переміщення вантажу і т.д.)

 

Дає можливість ручної розсилки (індивідуальних, рекламних повідомлень; маркетингових кампаній і т.д.)

 

Автоматично підставляє значення в повідомлення (ПІБ, номер документа, адреса складу і т.д.)

 

 

Управління службовими розслідуваннями

Управління службовими розслідуваннями

У системі реалізований інструмент обробки звернень клієнтів щодо проблемних вантажів, що дозволяє через механізм визначення точок пошкодження вантажів визначати винуватця, призначати штраф і компенсувати збиток клієнтові.

 

Формалізовані процедури службового розслідування, узгодження рішення про винних, призначення і погашення штрафів і відшкодування збитку.

 

При цьому в системі сохраняються всі первинні дані: фото матеріали, скан-копії заяв і лог руху вантажу і відповідальних за операцію

 
Управління документообігом

Управління документообігом

CRM автоматизує документообіг компанії з можливістю настройки кому, і які саме документи відправляти. Також реалізована фіксація повернутих документів як від клієнтів і відділень за допомогою сканування штрих-кодів, і механізм друку і відправки великої кількості документів.

 

Сервіс автоматичної видачі документів працює за розкладом, по логічним правилам і по ручному завданням.

 

Сервіс фіскальних документів: Система створення, зберігання та передачі фіскальних документів, сертифікована Державною фіскальною службою України.

Управління бюджетуванням

Управління бюджетуванням

В системі реалізовано формування планового бюджету, управління плановими і фактичними фінансово-економічними показниками (рентабельність, оборот, резерв і т.д.), відстеження фактичних показників бюджету, лімітування статей витрат, контроль відповідальності, розподіл за рівнями, управління списанням коштів.

Управління інтеграцією c клієнт-банком

Управління інтеграцією c клієнт-банком

В системі передбачений облік вхідних і вихідних безготівкових платежів за допомогою інтеграції з клієнт-банком. Надходження і списання безготівкових коштів з рахунків компанії фіксується в системі та використовуються для обліку оплати за рахунками.

 

Відбувається автоматичний імпорт виписок з клієнт-банку за розкладом і за запитом, а також автоматичне зв'язування платежів з клієнтами і розрахунковими рахунками компанії.

Реалізовані проекти