Керування кампаніями включає в себе інструментарій формування портфелю кампаній, бюджетування і аналізу витрат на основі фактичної вартості, план підготовки, проведення та завершення, а також шаблони для стандартних або повторюваних кампаній
CRM дозволяє формувати маркетингові списки цільової аудиторії трьома основними способами: по розширеного пошуку в CRM, по сегментації клієнтської бази, за імпортованими баз.
Використання цих опцій надає:
Можливість аналізу історії продажів «Next Logical Buy»
Статичні і динамічні маркетингові списки
Налаштування критеріїв для опису портрета клієнта
Швидку кампанію для фокусних впливів
Інтерпретація результатів сегментації з формуванням маркетингових списків дозволяє налаштовувати кампанії маркетингових комунікацій з персональними пропозиціями продуктів відповідно потенційної лояльності клієнта.
Система підтримує можливість розподілу дій кампанії по різних каналах (інтеграція з SMS, e-mail-сервісами, контакт центром і ін.). Детальніше про омніканальних рішеннях тут
Результати сегментації також можуть використовуватися для налаштування правил активних продажів: індивідуальних пропозиції клієнту в процесі прямих продажів або правила (повідомлення) крос-продажів.
Анкетний сервіс дозволяє отримувати:
Зворотній зв'язок від клієнтів про рівень облуговування
Для персоналу проводити тестування за знанням продуктів, законодавчої бази, акціям проведених банком і партнерами, а також інші необхідні опитування всередині колективу
Після проходження анкетування формуються результати - як загальні, так і окремо по кожному учаснику.
Результати маркетингової кампанії виводяться на панелі моніторингу, які оновлюються в режимі реального часу, що дозволяє вносити корективи по ходу кампанії, не чекаючи її закінчення. На налаштовану панель моніторингу можна вивести десятки різноманітних уявлень, в залежності від потрібної вам інформації.