Демоверсія
Прем'єра Skype for Business в Україні

Прем'єра Skype for Business в Україні

2 квітня 2015 в офісі компанії Microsoft Україна відбулася презентація нового продукту Skype for Business. Даний бізнес-додаток - це симбіоз комунікаційної програми Lync, яка добре відома корпоративним користувачам і, власне, сервісу Skype. У своїх доповідях в рамках заходу партнери, клієнти а також співробітники Microsoft ділилися своїм досвідом використання Lync і ключовою інформацією про можливості нового продукту.

Lync c інтерфейсом Skype або Skype c можливостями Lync?

Microsoft Lync (в минулому Microsoft Office Communicator) активно застосовується корпоративними користувачами і пропонується сьогодні як окремо, так і в складі пакету Office 365. Для тих, хто не знайомий з продуктом, коротко перерахуємо основні можливості Lync: миттєві повідомлення, відео- і голосовий зв'язок (включаючи інтеграцію з IP-телефонією), загальний доступ до робочого столу, онлайн-конференції, передача файлів. Основні переваги платформи - це, звичайно ж, можливість інтеграції з іншими сервісами та програмними продуктами Microsoft, з корпоративними ресурсами, а також колаборація співробітників, що трансформує бізнес-комунікації в категорію «тотальних». Тепер, після інтеграції з Skype, споживачі отримують не просто новий інтерфейс з поліпшеними сервісами Lync, а й канал доступу до користувачів Skype. Реліз продукту запланований на середину травня 2015 року.

І ми там були

Завершив цей захід доповідь президента компанії «Е-консалтинг» Андрія Безгубенко на тему підвищення якості та ефективності обслуговування клієнтів за допомогою контакт-центру на платформі Microsoft Lync і Microsoft Dynamics CRM. Андрій Безгубенко розповів, як спільне використання технологічних можливостей Lync і CRM дозволяє побудувати інтелектуальний контакт-центр. У числі функціональних можливостей звернемо увагу на технологію розпізнавання і синтезу мови, завдяки якій система дозволяє виконувати автоматичні телефонні кампанії без залучення операторів, володіючи продуктивністю до 200 000 дзвінків на годину. З детальною інформацією про можливості та технології контакт-центрів на платформі Microsoft Dynamics CRM пропонуємо ознайомитись на сайті.

Підсумуємо

У проходженні стратегії активно враховувати і розвивати глобальні тенденції ІТ-ринку (хмарність, мобільність, соціалізація сервісів) в своїх продуктах для бізнесу компанія Майкрософт робить черговий впевнений крок. Слова Гурдип Пала (Gurdeep Pall), віце-президента Skype, згідно з якими: «Компанія Microsoft сьогодні вже є безперечним лідером ринку комунікацій» є черговим тому підтвердженням.