Демоверсія
Спеціальні можливості для роздрібного банкінгу Рішення XRM Banking Retail містить інструменти для обслуговування роздрібних клієнтів, а також автоматизації продажів і просування роздрібних продуктів Банку, включаючи стандартизацію процесу залучення та обслуговування клієнтів і управління їх життєвим циклом. 

Розпізнавання емоцій

Розпізнавання емоцій

Технологія розпізнавання осіб і емоцій по може бути використана для побудови систем автоматичної оцінки якості обслуговування, а також з метою безпеки.

Основні можливості технології:

Розпізнавання осіб: вік, стать, поза, посмішка, волосся, + 27 орієнтирів.

Верифікація по обличчю: Дозволяє перевірити вірогідність, що два лиця належать одній і тій же людині.

Ідентифікація особи: Пошук і ідентифікація осіб.

Автоматизація комунікації з клієнтами

Автоматизація комунікації з клієнтами

Завдяки даним Картки Клієнта, динамічним маркетинговим списками, шаблонами повідомлень і налаштованим бізнес-процесів можливо налаштовувати автоматичні вихідні кампанії масового клієнтського поля, починаючи від привітання з днем народження, закінчуючи нагадуванням про закінчення терміну депозиту з пропозицією переукласти договір тощо.

Сервіси самообслуговування

Сервіси самообслуговування

Рішення XRM Banking завдяки гнучкості в інтеграції з зовнішніми ресурсами є ефективною платформою для розвитку онлайн-каналу обслуговування клієнтів.

Приклади сервісів, які підтримує ця система:

Депозитний калькулятор. Пропонує зручну процедуру формування запиту і отримання розрахунку за діючими в банку депозитними програмами в режимі онлайн (на сайті банку) з можливістю розмістити замовлення на сайті або через контакт-центр.

Конектор до систем грошових переказів. Сервіс вибору оптимальної платіжної системи.

Календар відділення. Для вибору на сайті банку зручного часу і записи на обслуговування у відділенні