Технологія розпізнавання осіб і емоцій по може бути використана для побудови систем автоматичної оцінки якості обслуговування, а також з метою безпеки.
Основні можливості технології:
Розпізнавання осіб: вік, стать, поза, посмішка, волосся, + 27 орієнтирів.
Верифікація по обличчю: Дозволяє перевірити вірогідність, що два лиця належать одній і тій же людині.
Ідентифікація особи: Пошук і ідентифікація осіб.
Завдяки даним Картки Клієнта, динамічним маркетинговим списками, шаблонами повідомлень і налаштованим бізнес-процесів можливо налаштовувати автоматичні вихідні кампанії масового клієнтського поля, починаючи від привітання з днем народження, закінчуючи нагадуванням про закінчення терміну депозиту з пропозицією переукласти договір тощо.
Рішення XRM Banking завдяки гнучкості в інтеграції з зовнішніми ресурсами є ефективною платформою для розвитку онлайн-каналу обслуговування клієнтів.
Приклади сервісів, які підтримує ця система:
Депозитний калькулятор. Пропонує зручну процедуру формування запиту і отримання розрахунку за діючими в банку депозитними програмами в режимі онлайн (на сайті банку) з можливістю розмістити замовлення на сайті або через контакт-центр.
Конектор до систем грошових переказів. Сервіс вибору оптимальної платіжної системи.
Календар відділення. Для вибору на сайті банку зручного часу і записи на обслуговування у відділенні