Демоверсія
Роботизація телефонії

Уявіть, що у вашому контакт центрі працюють роботи-автовідповідачі, які здатні будувати персоналізований діалог з клієнтом під час масових вихідних кампаній, а також приймати і маршрутизировать вхідні дзвінки завдяки функціям розпізнавання мови і голосового синтезу (text-to-voice)

Роботизація телефонії
МОЖЛИВОСТІ РІШЕНЬ
Прийом вхідних дзвінків

Прийом вхідних дзвінків

Від простого автовідповідача до повноцінної інформаційної служби!

 

Система здатна сама приймати дзвінки, не тільки здійснюючи маршрутизацію, а й інформувати клієнта про замовлення, балансі, заборгованість, діях, використовуючи існуючі інструкції, документи, дані з облікової системи.

 

XRM не просто зачитує тексти, числа, дані - але і слухає клієнта, розпізнає очікувані слова і фрази в його промові, що дає можливість змінювати сценарій діалогу і виконуваних дій.

Автоматична вихідна кампанія

Автоматична вихідна кампанія

Відбувається повністю без участі операторів або оператор підключається на вимогу абонента!

 

Система додзвонюється до абонента за списком телефонів з бази даних самостійно і в момент з'єднання підключає голосове повідомлення або голосове меню, за допомогою яких абонент прослуховує заздалегідь підготовлене для нього повідомлення.

 

Такий режим зручний для сповіщень клієнтів, наприклад, про терміни або суми заборгованостей, про нові продукти і можливості. Кампанії обдзвону в автоматичному режимі можна проводити в неробочий час основного контакт-центру компанії.