Уявіть, що у вашому контакт центрі працюють роботи-автовідповідачі, які здатні будувати персоналізований діалог з клієнтом під час масових вихідних кампаній, а також приймати і маршрутизировать вхідні дзвінки завдяки функціям розпізнавання мови і голосового синтезу (text-to-voice)
Система розпізнає в мові клієнта ключові слова, фрази, згідно з якими слід попередньо налаштований сценарій діалогу (у виборі пунктів меню, надання інформації). Така голосова навігація дозволяє будувати діалог з абонентами без тонального цифрового набору.
Кожен дзвінок реєструється в системі, ведеться запис кожної розмови і / або ключових фраз як в аудіо, так і текстовому форматі для подальшого аналізу
Дозволяє зчитувати і озвучувати динамічно оновлювану (щогодини і щохвилини) інформацію, яка може знаходиться як на внутрішніх ресурсах (наприклад, CRM система) так зовнішніх, тобто, веб-сайтах, порталах та ін. Робить можливим персоналізоване звернення до знайомого системі абоненту.
Система здатна сама приймати дзвінки, не тільки здійснюючи маршрутизацію, а й інформувати клієнта про замовлення, балансі, заборгованість, діях, використовуючи існуючі інструкції, документи, дані з облікової системи.
XRM не просто зачитує тексти, числа, дані - але і слухає клієнта, розпізнає очікувані слова і фрази в його промові, що дає можливість змінювати сценарій діалогу і виконуваних дій.
Система додзвонюється до абонента за списком телефонів з бази даних самостійно і в момент з'єднання підключає голосове повідомлення або голосове меню, за допомогою яких абонент прослуховує заздалегідь підготовлене для нього повідомлення.
Такий режим зручний для сповіщень клієнтів, наприклад, про терміни або суми заборгованостей, про нові продукти і можливості. Кампанії обдзвону в автоматичному режимі можна проводити в неробочий час основного контакт-центру компанії.