Демоверсія
Розвиток омніканальності

Microsoft Dynamics 365 дозволяє об'єднати всі канали взаємодії з клієнтами і забезпечити узгоджену роботу по цих каналах відповідно до єдиних прийнятих стандартів і технологіями організації спілкування з клієнтами. Результатом використання рішення є однаково високий рівень ефективності використання будь-яких каналів зв'язку з клієнтами.

Розвиток омніканальності
scheme

Що таке омніканальность?

 

Омніканальність - це мультіканальний підхід до продажів, що надає клієнтові всеосяжний досвід покупки. Будуватися такий підхід на принципах цілісності і узгодженості користувацького досвіду. Клієнт може почати процес отримання послуги по одному каналу (наприклад, в магазині), продовжити по іншому (написати в соц.мережах), а завершити в третьому (замовити через Інтернет). При обслуговуванні клієнта на кожному з етапів враховуються його дії і інформація на попередньому етапі. Це дозволяє уникнути відповідей на одні і ті ж питання по телефону або в анкеті, а перехід з каналу в канал стає зручним і простим.

 

Омніканальний підхід враховує кожну платформу і пристрій, які клієнт використовує для взаємодії з вашою компанією. В майбутньому це знання використовується для надання всеосяжного клієнтського досвіду. Компанії використовують цей підхід щоб зістикувати свої послання, цілі, орієнтири і дизайн по кожному каналу і пристрою. Ваш клієнт отримує доступу до всіх ваших продуктів і послуг найбільш зручним для нього способом, постійно залишаючись на очах у компанії!

ПЕРЕВАГИ
Канали комунікації
SMS сервіс

SMS сервіс

Наше SMS рішення для Microsoft Dynamics 365 необхідно для відправки повідомлень прямо з CRM системи. Самі повідомлення зберігаються в системі як дії, а значить їх можна переглянути по суті контакту (або будь-який інший пов'язаної сутності).

 

• Свій шлюз або контракт по SMPP, HTML, SMTP

• Дешево або по 7-ий сигналізації

• Відстежувати доставку

• Можливість групувати за типом терміналу,

кирилицю, колір, ммс, відео.

• Гео таргетинг

• Редактор шаблонів

• Вхідні SMS конвертуються в Відгук

• Контроль бюджету

• Історія в картці клієнта

• У нас є надійний агрегатор InfoBip

Е-mail сервіс (Інтеграція з MailChimp)

Е-mail сервіс (Інтеграція з MailChimp)

• Гнучкі шаблони

• Іменні листи

• Вставка балансу, дат

• Гарантована доставка

• Широка аналітика

• Відправлення «від імені»

• Відповіді «доставляти до ...»

• Можливість голосування

• Збереження історії

• Open Rate (OR) від 33% до 62%

• Click Rate (CR) від 6% до 16%

АвтоЧат

АвтоЧат

• Додатковий канал комунікації з клієнтами для продажу, техпідтримки або консультації

• Підвищує ефективність відвідуваних сторінок

• Сеанс АвтоЧата збирає інформацію з якого міста клієнт зайшов, яким пошуковим запитом він був переведений на ваш сайт

• З часом система виявить сторінки, де діалоги забезпечуються в повністю в автоматичному режимі, без участі операторів

Дзвінки з сайту

Дзвінки з сайту

• Клієнт виконує виклик з вікна АвтоЧата одним кліком

• Для початку спілкування клієнтові не потрібно ніде реєструватися

• З'єднання коректно працюють у всіх web-браузерах

• Дзвінок може бути направлений до оператора в вікно або на будь-який мобільний або стаціонарний телефон

• Оператор може одночасно спілкуватися голосом і в чаті

• Можливий переклад web-дзвінків між операторами

• Забезпечується автоматичне розподіл вхідних дзвінків на операторів

• настроюється перемикання виклику на офісну АТС по SIP

• Постійна переадресація викликів на мобільний або стаціонарний номер телефону

• Високий рівень надійності і гарантія безпеки, шифрування сесій

Мобільний додаток

Мобільний додаток

• Особисті кабінети клієнтів, інтегровані з системою XRM® Loyalty, для відстеження нарахованих бонусів за системою лояльності і переліком активних маркетингових акцій

• Персональні акції, знижки, персональні повідомлення; замовлення подарунків

• Система для проведення анкетування клієнтів, голосування клієнтів

• Система аутентифікації і захисту персональних даних клієнтів Замовника (логіна і пароля, зміна загублених, підтвердження автентичності, блокування, розблокування)

• Інтеграція функції листи з сайту і замовлення з сайту; перегляд історії покупок і винагород, блокнот для списку покупок, соціальна кнопка для інформування друзів

• Заміна карти штрих-кодом на екрані телефону

• Конфігурація шаблонів і звітів

Push Hub повідомлення на мобільні платформи

Push Hub повідомлення на мобільні платформи

Працює для всіх типів мобільних платформ:

• Windows Phone 8, 8.1

• Пристрій з iOS

• Також для Xamarin.iOS, Xamarin.Android

• Пристрій на платформі Android (AVD)

• Додаток Kindle

• Облік відправки Baidu (Китай)

• Програми Chrome

• Програми Safari

Комунікація через Інтернет месенджери

Комунікація через Інтернет месенджери

Налаштування модуля дозволяють зберігати в Microsoft Dynamics 365 статуси клієнтів, в якій з систем Viber, Whats Apр, Telegram вони були виявлені користувачами і як давно відбулася остання успішна доставка повідомлення

 

✔ Зниження витрат на SMS розсилки

✔ Модуль перехоплює чергу відправки смс повідомлень, перевіряє кожного одержувача чи є він в Viber, Whats Apр, Telegram