Закладка Огляд містить детальну інформацію про про всіх активних продуктах клієнта, пропозиції банку, заявок клієнта і його звернень. Крім того, в поле Записи/Дії/Примітки можна переглядати інформацію/вносити зміни в дані про взаємодію з клієнтом.
Закладка Профіль містить наступну інформацію про клієнта: загальні відомості, персональні дані, контактну інформацію, довіреності, анкети фінансового моніторингу.
У закладці Продукти відображаються всі продукти активні (діючі) або закриті продукти по клієнту клієнта, наприклад, Депозити, Кредити, Сейфи, Карти та ін. При цьому для зручності користувача і прискорення прийняття рішення в процесах продажів продукт може візуально виділятися на стрічці в залежності від його статусу.
У закладці Заявки відображені всі заявки від клієнта на відкриття нових, продовження або повторне замовлення діючих продуктів банку. Картки Заявок містять також інформацію про їх статус (стадії) виконання та відповідальних осіб.
У закладці Звернення зберігаються активні або неактивні запити клієнта в банк (наприклад, запити на інформаційно-технічне обслуговування або дозвіл інцидентів), включаючи дані про джерело надходження, відповідальних тощо.