Демоверсія
Огляд клієнта 360 Огляд клієнта 360 - це Ваш інструмент отримання повної інформації про клієнта - не тільки анкетних даних, а всієї інформації і події. При відкритті Картки клієнта CRM система автоматично "підтягує" активні продукти і всю попередню історію взаємин: історію замовлень, угод, звернень (заявок, інцидентів). Вся інформація, необхідна для прийняття рішення, доступна в єдиній Картці Клієнта, що позбавляє від необхідності пошуку по численних джерел
Огляд

Огляд

Закладка Огляд містить детальну інформацію про про всіх активних продуктах клієнта, пропозиції банку, заявок клієнта і його звернень. Крім того, в поле Записи/Дії/Примітки можна переглядати інформацію/вносити зміни в дані про взаємодію з клієнтом.

Профіль

Профіль

Закладка Профіль містить наступну інформацію про клієнта: загальні відомості, персональні дані, контактну інформацію, довіреності, анкети фінансового моніторингу.

Продукти

Продукти

У закладці Продукти відображаються всі продукти активні (діючі) або закриті продукти по клієнту клієнта, наприклад, Депозити, Кредити, Сейфи, Карти та ін. При цьому для зручності користувача і прискорення прийняття рішення в процесах продажів продукт може візуально виділятися на стрічці в залежності від його статусу.

Заявки

Заявки

У закладці Заявки відображені всі заявки від клієнта на відкриття нових, продовження або повторне замовлення діючих продуктів банку. Картки Заявок містять також інформацію про їх статус (стадії) виконання та відповідальних осіб.

Звернення

Звернення

У закладці Звернення зберігаються активні або неактивні запити клієнта в банк (наприклад, запити на інформаційно-технічне обслуговування або дозвіл інцидентів), включаючи дані про джерело надходження, відповідальних тощо.