Демоверсія
Багатоканальні комунікації для стимулювання продажів

ФОРМУЙТЕ ПЕРСОНАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТИСЯЧАМ КЛІЄНТІВ ЩОДЕННО, використовуючи дані клієнтського профілю та комунікаційні можливості системи для просування релевантному клієнтського полю в потрібний час і в потрібному місці. Зв'яжіть клієнтські профілі з асортиментними групами товару для таргінг впливу в комунікаціях

Многоканальные коммуникации для стимулирования продаж
ПЕРСОНАЛИЗИРОВАННЫЕ КОММУНИКАЦИИ В ТОРГОВОМ ЗАЛЕ И НЕ ТОЛЬКО
Багатоканальні комунікації для стимулювання продажів

При ідентифікація клієнта мережі система висилає push-повідомлення при вході в магазин (проходять повз магазин) з цільовою інформацією про товари, акції знижки, в тому числі, на підставі аналізу його споживчого кошика, а також його локації (наприклад, щодо продуктових зон) в торговому залі


Канали комунікації
XRM® Loyalty
Bluetooth Beacons

Bluetooth Beacons Розставлені в торговому залі bluetooth-маячки визначають місце розташування клієнта (по мобільному пристрою) в залі з високою точністю, що дозволяє ініціювати релевантні по продукту повідомлення.

RFID-мітки

Ідентифікація картки лояльності по чіпу при вході в точку продажів обслуговування

Авторизація в мережі Wi-Fi

Карта лояльності мережі використовується як ідентифікатор доступу до Wi-Fi. Крім ідентифікації може служити каналом повідомлень

Мобільний додаток

Завдяки відстеженню гео-локації і доступу до пристроїв клієнта має найбільш широкі і гнучкі можливості виявлення і повідомлення клієнта.

Facebook Wi-FI

Для доступу в інтернет з клієнта потрібно «лайк» в мережі. Відкриває доступ до профілю клієнта для подальшої взаємодії

Багатоканальні комунікації для стимулювання продажів

Канали комунікації
XRM® Loyalty
Мобільний додаток

Мобільний додаток

Ваш фірмовий мобільний додаток встановлений на девайсі клієнта є одним з найбільш ефективних каналів спілкування, який не тільки забезпечує доставку push-повідомлень з персональними акціями, інструменти проведення анкетування, а й дозволяє відстежувати місцезнаходження клієнта, а також надає можливість впровадження особистого кабінету з інформацією про бонуси , активностях.

Крім того, мобільний додаток може бути використано для:

поліпшення якості обслуговування (замовлення з сайту, аутентифікація в точці продажу або сервісу)

Інтернет-месенджери

Інтернет-месенджери

Короткі повідомлення з точковими пропозиціями як в момент знаходження клієнта в торговому залі, так і в комплексі комунікацій програми лояльності в системі XRM Loyalty. Доступна інтеграція з Viber, WhatsApp, Skype, Telegram, WeChat)

E-mail-сервіс

E-mail-сервіс

Традиційний і недорогий канал комунікацій, який відмінно підходить для масових розсилок найбільш широкої аудиторії. Разом з тим, інтеграція поштового сервісу з системою управління програмою лояльності дозволяє використовувати інструменти сегментації (фільтрації клієнтського поля) дозволяють сформувати найбільш релевантну цільову аудиторію, а також тригерні листи з індивідуальними пропозиціями (наприклад, автоматична розсилка зі знижкою в День Народження). Може використовуватися також як канал повідомлень при ідентифікації клієнта в мережі.

SMS-сервіс

SMS-сервіс

Інтеграція системи з SMS-сервісом призначена для гарантованого і швидкого сповіщення клієнта. Рішення дозволяє відстежувати доставку, надає редактори шаблонів, контролювати бюджет і зберігати історію.

Економте на розсилках з XRM Loyalty

Економте на розсилках з XRM Loyalty

Модуль Push-hub дозволяє економити кошти на відправку повідомлень клієнтам, традиційно що розсилаються за допомогою SMS-повідомлень. Перед тим, як відправити повідомлення клієнту, дане додаток в автоматичному режимі вибирає найбільш дешевий канал комунікацій з доступних для абонента в даний проміжок часу (це може бути Viber, Whatsapp, Skype з урахуванням онлайн-статусу)

Особистий контакт

Особистий контакт

Рішення підтримує механіки крос-продажів (до-продажів) на касі, повідомляючи касира про діючі акції (наприклад, на придбані товари) для подальшої комунікації з клієнтом.

Познайомте консультантів з клієнтами. В точках продажів, де застосовується формат обслуговування консультантами (магазини одягу, взуття та ін.) Дані про клієнта і його переваги можуть бути використані в особистих продажах на всіх етапах.

Інші інструменти вирішення XRM Loyalty ФОРМУЙТЕ ПЕРСОНАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТИСЯЧАМ КЛІЄНТІВ ЩОДЕННО, використовуючи дані клієнтського профілю та комунікаційні можливості системи для просування релевантному клієнтського полю в потрібний час і в потрібному місці. Зв'яжіть клієнтські профілі з асортиментними групами товару для таргінг впливу в комунікаціях