ФОРМУЙТЕ ПЕРСОНАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТИСЯЧАМ КЛІЄНТІВ ЩОДЕННО, використовуючи дані клієнтського профілю та комунікаційні можливості системи для просування релевантному клієнтського полю в потрібний час і в потрібному місці. Зв'яжіть клієнтські профілі з асортиментними групами товару для таргінг впливу в комунікаціях
Для ефективного просування продуктів і розвитку лояльності рішення XRM Loyalty на платформі Microsoft Dynamics 365 дозволяє налаштовувати маркетингові кампанії відповідно цілям просування і виявляються перевагам в поведінці клієнтського поля.Решеніе підтримує проведення кампаній декількох типів, включаючи: багатоетапні, автоматичні, циклічно повторюються.
Передбачає комплексне використання методів ідентифікації, каналів впливу в залежності від гео-локації і, відповідно, цілей повідомлення кліента.Отслежіваніе місцезнаходження в радіусі від 10 км до 1 метра дозволяє робити відповідні сценарії комунікацій, відкриваючи можливості для сервісу і стимулювання продажів.
Проведення ефективних кампаній неможливо без формування якісної аудиторії. Рішення XRM Loyalty надає інструмент маркетингових списків для підбору цільової аудиторії за допомогою фільтрів (умов). Списки можуть бути статичними і динамічними (автоматично додаються нові учасники зі зміни їх історії), можуть формуватися вручну або автоматично і використовуватися в одній або декількох кампаніях одночасно.
При ідентифікація клієнта мережі система висилає push-повідомлення при вході в магазин (проходять повз магазин) з цільовою інформацією про товари, акції знижки, в тому числі, на підставі аналізу його споживчого кошика, а також його локації (наприклад, щодо продуктових зон) в торговому залі
Bluetooth Beacons Розставлені в торговому залі bluetooth-маячки визначають місце розташування клієнта (по мобільному пристрою) в залі з високою точністю, що дозволяє ініціювати релевантні по продукту повідомлення.
Ідентифікація картки лояльності по чіпу при вході в точку продажів обслуговування
Карта лояльності мережі використовується як ідентифікатор доступу до Wi-Fi. Крім ідентифікації може служити каналом повідомлень
Завдяки відстеженню гео-локації і доступу до пристроїв клієнта має найбільш широкі і гнучкі можливості виявлення і повідомлення клієнта.
Для доступу в інтернет з клієнта потрібно «лайк» в мережі. Відкриває доступ до профілю клієнта для подальшої взаємодії
Ваш фірмовий мобільний додаток встановлений на девайсі клієнта є одним з найбільш ефективних каналів спілкування, який не тільки забезпечує доставку push-повідомлень з персональними акціями, інструменти проведення анкетування, а й дозволяє відстежувати місцезнаходження клієнта, а також надає можливість впровадження особистого кабінету з інформацією про бонуси , активностях.
Крім того, мобільний додаток може бути використано для:
поліпшення якості обслуговування (замовлення з сайту, аутентифікація в точці продажу або сервісу)
Короткі повідомлення з точковими пропозиціями як в момент знаходження клієнта в торговому залі, так і в комплексі комунікацій програми лояльності в системі XRM Loyalty. Доступна інтеграція з Viber, WhatsApp, Skype, Telegram, WeChat)
Традиційний і недорогий канал комунікацій, який відмінно підходить для масових розсилок найбільш широкої аудиторії. Разом з тим, інтеграція поштового сервісу з системою управління програмою лояльності дозволяє використовувати інструменти сегментації (фільтрації клієнтського поля) дозволяють сформувати найбільш релевантну цільову аудиторію, а також тригерні листи з індивідуальними пропозиціями (наприклад, автоматична розсилка зі знижкою в День Народження). Може використовуватися також як канал повідомлень при ідентифікації клієнта в мережі.
Інтеграція системи з SMS-сервісом призначена для гарантованого і швидкого сповіщення клієнта. Рішення дозволяє відстежувати доставку, надає редактори шаблонів, контролювати бюджет і зберігати історію.
Модуль Push-hub дозволяє економити кошти на відправку повідомлень клієнтам, традиційно що розсилаються за допомогою SMS-повідомлень. Перед тим, як відправити повідомлення клієнту, дане додаток в автоматичному режимі вибирає найбільш дешевий канал комунікацій з доступних для абонента в даний проміжок часу (це може бути Viber, Whatsapp, Skype з урахуванням онлайн-статусу)
Рішення підтримує механіки крос-продажів (до-продажів) на касі, повідомляючи касира про діючі акції (наприклад, на придбані товари) для подальшої комунікації з клієнтом.
Познайомте консультантів з клієнтами. В точках продажів, де застосовується формат обслуговування консультантами (магазини одягу, взуття та ін.) Дані про клієнта і його переваги можуть бути використані в особистих продажах на всіх етапах.