Демоверсія
Контакт-Центр Банку
Принципи роботи

Принципи роботи

XRM® Call center містить безліч налаштувань вхідних / вихідних IVR, вихідних кампаній обдзвону із застосуванням методик: прогресивних, інтелектуальних, автоматичних і з попереднім переглядом. Інтеграція з Microsoft Dynamics 365 забезпечує повну реєстрацію всіх подій в картках клієнта, а також запис розмов і ситуаційну автоматизацію діалогів і подій взаємини з клієнтом в залежності від накопичених даних по попереднім і очікуваним операціям клієнта.

 

Автоматизація процесу обробки звернень з різних джерел

Автоматизація процесу обробки звернень з різних джерел

XRM®Banking підтримує всі ефективні канали комунікації. Рішення надає можливість проводити різні E-mail-, SMS-розсилки. Система зберігає всі маркетингові активності з можливістю їх пошуку і перегляду.

Коннектори до соціальних мереж дозволяють виробляти масову та індивідуальну роботу з передплатниками, а також моніторити згадки контрольованих слів в мережах (а також форумах і чатах) і вдаватися до діалоги для рекомендацій покупок послуг або придушення негативу.