Демоверсія
Конструктор правил програми лояльності

Конструктор правил у вирішенні XRM Loyalty дозволяти реалізувати одночасно кілька різних програм лояльності та нараховувати знижки, подарунки або бонусні бали за ним. Інструмент надає можливість не тільки вибудовувати систему утримання/розвитку клієнта, а й застосовувати гнучку механіку стимулювання продажів.

Конструктор правил програми лояльності
Види винагород, підтримувані системою
Конструктор правил програми лояльності

А ВАША ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ ТАК ВМІЄ?

  • Конструктор дозволяє конфігурувати винагороди будь-якої складності, від простих знижок до багато-рівневий комплексних бонусних програм. Логіка нарахування винагород учасникам програми враховує різні фінансові моделі. Учасник програми лояльності може мати один з кількох рівнів участі в ПЛ (тип карти).
  • Правила нарахування винагород за Програмою Лояльності можуть забезпечувати стимулювання продажів окремих товарів, клієнтів або клієнтських сегментів; по всій мережі або локально по точках продажів з урахуванням факторів: дня тижня і часу доби; точки продажу, регіону, партнера; статусу учасника; групи і підгрупи товару; суми трансакції (з/без знижки); суми по карті лояльності; колічестваілі суми покупок.
  • Винагороди можуть нараховуватися як автоматично так і вручну на касі для вирішення інцидентів сервісу, впровадження до-продажів і крос-продажів на касі.
  • Побудова автоматичних механік cross-sale і up-sale.
  • Можливі механізми додаткових нарахувань: у день народження; за розкладом; за окремим списком.
  • Миттєва імплементація активностей: постійних, тимчасових, паралельних які суперечать одна одній акцій в рамках ПЛ, з можливістю накопичувальної, монопольності, пріоритетності.
  • Робота з конструктором не вимагає тривалої підготовки фахівця. Всі зміни робляться адміністратором без застосування програмного коду, на рівні зміни пунктів меню, полів карток і настройки уявлень преміальних балів і/або дисконту.
Інші інструменти вирішення XRM Loyalty