Робоче вікно менеджера з продажу, з якого надається доступ до інформації про клієнта, пов'язаних угодах, продуктах, події, а також до створення нових дій та оформлення угод.
Даний інструмент дозволяє створювати продуктові ієрархії для швидкого і зручного пошуку необхідного продукту.
У процесі формування угоди (продажу), після того, як обраний пропонований продукт, CRM автоматично визначить, за яким типом процесу продажів повинна оформлятися дана угода. Тип процесу продажів задається в настройках продукту.
Виходячи з обраного процесу продажів повністю перебудовується форма можливої угоди. Наприклад, для процесу продажу РКО послідовність операцій буде складатися з чотирьох етапів. При цьому в процессной лінійці будуть відображені тільки ті поля і розділи, які необхідні для даного типу продажів.
Рішення XRM Banking надає можливість централізовано створювати індивідуальні продуктові пропозиції клієнтам. Наприклад, за підсумками бізнес-сегментації співробітники головного офісу банку сформували список клієнтів і хочуть запропонувати їм конкретний продукт. Пропозиції для відібраного переліку завдяки налагодженим процесам створяться автоматично. В результаті співробітник фронт-офісу побачить, які акційні пропозиції доступні клієнту безпосередньо в його картці.
Також дані пропозиції можна комбінувати з діями маркетингової кампанії - наприклад, обзвоном клієнтів або розсилкою електронних листів.
Cross- і Up-sell пропозиції формуються в онлайн-режимі, тобто, як тільки клієнт озвучив, який основний продукт його цікавить і співробітник вибрав продукт для угоди, програма автоматично відобразить доступні додаткові пропозиції до даного продукту. Вибір продукту Cross-sell автоматично створить ще одну можливу угоду з обраним крос-продуктом. Вибір Up-sell продукту замінить обраний спочатку продукт на продукт більш високої цінової категорії в цій же можливу операцію.
Такий підхід дозволяє збільшити обсяг продажів банку без розширення клієнтської бази. Зв'язки між продуктами для Cross-sell і Up-sell формуються за методом продуктово-сегментних матриць.
В процесі продажів і/або обслуговування співробітники стикаються з потребою у великій кількості даних як для інформування клієнта (в результаті звернень), так і для виконання заявок, що вимагає формування зручної для використання Бази Знань
База знань в XRM Banking дозволяє співробітникам:
Використовувати пошук по базі
Зберігати інформацію про продукти і нормативних документах
Показувати останні зміни в Базі знань
Доводити новини банку
Тримати в курсі про всі акції, що проводяться банком