Демоверсія
ЄДИНЕ ВІКНО ДЛЯ ФРОНТ ОФІСУ БАНКУ

Абсолютна більшість банків використовують розрізнені системи для обслуговування різних операцій, що позначається, перш за все, на швидкості і якості обслуговування клієнтів. Єдине операційне вікно системи XRM Banking консолідує дані з усіх наявних джерел, систем (додатків) і дозволяє обслуговувати всі необхідні процеси співробітниками фронт-офісу в єдиному інтерфейсі швидше і якісніше.

ЄДИНЕ ВІКНО ДЛЯ ФРОНТ ОФІСУ БАНКУ
ДЕЯКІ МОЖЛИВОСТІ ОПЕРАЦІЙНОГО ІНТЕРФЕЙСУ
Анкета Клієнта

Анкета Клієнта

Анкета клієнта містить всю необходмости інформацію, наприклад, для прийняття рішення по заявці. В поле Дії/Примітки відображаються перевірки клієнта по різних баз і його ID для інтеграції з АБС банку.

Продажі та обслуговування

Продажі та обслуговування

Співробітникам фронт-офісу забезпечений швидкий доступ до продуктів або операціями (в залежності від ролей) в Єдиному Вікні з мінімальною кількістю переходів.

Активация карты

Активация карты

Наприклад, активація карти здійснюється "в два кліка" з мінімальною кількістю переходів до операції

Депозит

Депозит

Відомості про відкриті депозити (як і про всі попередні депозити клієнта) зберігаються в окремій вкладці, прив'язаній до профілю клієнта. Окремими бізнес-правилами можна налаштувати послідовність дій при закінченні депозиту. Наприклад, система нагадає вашому менеджерові зателефонувати клієнту, у якого на наступному тижні закінчується депозит і запропонувати йому продовжити його.

Пластикова картка

Пластикова картка

Вікно продукту Пластикова карта містить всю необхідну інформацію для обслуговування

Сейфова скринька

Сейфова скринька

Вкладка з даними про сейфові скриньки: її розміри, назви, статус (вільна чи ні).

Вікно касира

Вікно касира

Касиру також забезпечений швидкий доступ до операцій з Єдиного Вікна