Демоверсія
Інструменти для керівника
Аналіз і активні продажі

Аналіз і активні продажі

Рішення XRM Banking завдяки інструментам панелей моніторингу і Майстра звітів надає керівнику широкі можливості аналізу для внесення якісних змін та розробки рекомендацій для процесів продажів і обслуговування (наприклад, правил продажу супутніх продуктів або послуг, розробки скриптів активних продажів та ін.)

Керівнику доступні аналітичні дані з продажу та обслуговування "під будь-яким кутом", включаючи:

- Аналіз угод та клієнтів за обсягом бізнесу, географії, підрозділам, виконавцям, продуктом, періоду
- Аналіз каналів роботи сервісу за популярністю іншим параметрам
- Аналіз кількості дозволених звернень, FCR, AHT і ін.
- Прогноз завантаження сервісу для планування ємності

Аналіз трендів продажів

Аналіз трендів продажів

У цих звітах відображається інформація про загальну кількість створених потенційних угод, нових потенційних угод, потенційних угод відкритих як результат індивідуальних пропозицій, Cross- і Up-Sell. Показується кількість успішних і втрачених потенційних угод. Також відображається кількість запланованих і виконаних зустрічей і дзвінків пов'язаних з даними потенційними угодами

Планування і управління

Планування і управління

Класичний інструмент "воронки продажів" в поєднанні з продуктовим каталогом, інструментами сегментування дозволяє отримати фінансовий прогноз по операціях в розрізі продуктів, територій, підрозділів, а також бюджету (важливості) угод, що дозволяє не тільки бачити загальну картину за фінансовим результатом, а й приймати оперативні управлінські рішення, а також визначати пріоритетні напрямки для постановки завдань контролю.

Контроль дій менеджера з продажу

Контроль дій менеджера з продажу

Для контролю дій менеджерів з продажу налаштовані уявлення і панелі моніторингу для керівників. У них відображається вся основна інформація про діяльність менеджера. Візуалізації дозволяють "провалюватися" в дані, щоб зрозуміти звідки беруться ті чи інші цифри і показники.

Контроль клієнтської бази

Контроль клієнтської бази

Для контролю клієнтської бази реалізовані звіти по приросту/відтоку клієнтів - юридичних осіб згрупованих по галузі, сегмента, території і менеджерам з продажу.

Індекс повноти даних

Індекс повноти даних

Індекс повноти даних (ВПС) - показник наповненості цільових атрибутів картки клієнта. У картці клієнта Індекс повноти даних відображається в числовому полі (від 0 до 10), відповідно ми будуємо діаграми для контролю клієнтської бази і роботи менеджерів, також передбачена можливість налаштовувати системний мети на досягнення даного показника.

Контроль якості роботи менеджера з продажу

Контроль якості роботи менеджера з продажу

Для контролю якості роботи менеджера з продажу реалізовані такі звіти як:

  • Звіт про порушення регламенту в роботі менеджерів з продажу, в якому відображається інформація про потенційних угоди, які знаходяться в роботі
  • Звіт про виконану роботу менеджерів з продажу. Показує кількість створених потенційних угод і пов'язані з ними справи
  • Ефективність обробки індивідуальних продуктових пропозицій, в якому відображаються акційні пропозиції та результати напрацювань даних пропозицій,
Управління цілями (KPI)

Управління цілями (KPI)

Інструмент управління KPI забезпечує формування та контроль індивідуальних і групових планів продажів (з деталізацією по територіях, підрозділом і продавця), а також надає інструменти оперативного відстеження (контролю) виконання цілей.

Інструмент дозволяє задати ієрархічну структуру цілей і взаємозв'язок фінансових і кількісних показників.