Демоверсія
Аналітичний CRM в XRM Banking Аналітичне рішення в XRM Banking пропонує методи і механіки сегментації і кластерування клієнтів (включаючи побудову продуктово-сегментних матриць), які можуть бути використані для формування маркетингової політики просування, крос-продажів, алгоритмів NBA / NBO, а також побудови системи аналітичної звітності
Бізнес-сегментація

Бізнес-сегментація

Формування ефективної програми просування в XRM Banking здійснюється за рахунок механізмів сегментації клієнтського поля і автоматичних кампаній по формуванню індивідуальних пропозицій, політики і кампаній крос-продажів і допродажів. При цьому сегментація клієнтів по бізнес-критеріям проводиться для визначення потенційної лояльності до продукту.

 

Матриця Крос-продажу

Матриця Крос-продажу

Механізм реалізації Cross-Sell - це матриця Крос-продажу, яка дозволяє користувачеві XRM налаштувати, який продукт буде пропонуватися тому чи іншому сегменту клієнтів, в тому числі, в залежності від історії придбаних продуктів (з урахуванням зв'язків продуктів), фінансового стану, а також інших методик BI системи Банку по алгоритмам NBO.

Індекс CLV

Індекс CLV

Індекс CLV в XRM Banking відображається в числовому полі для Клієнта, в тому числі, з можливістю побудови діаграм для контролю рівня даного показника, а також налаштування системних цілей за даним показником.

 

Індекс CLV (Customer Lifetime Value) - показник цінності клієнта, який дозволяє ранжувати клієнтів відносно один одного і визначати сукупну цінність клієнтів в розрізі кампаній, секторів ринку і т.п. Індекс CLV розраховується з періодичністю раз на місяць. Історія змін показника зберігається для можливості подальшого аналізу динаміки CLV в розрізі клієнта, менеджера, сектора, регіону і т.п. Простіше кажучи, індекс CLV показує, що клієнт, який приніс компанії 100 000 вчора цінніший, ніж клієнт, який приніс 1 млн рік тому.

 

 

 

RFM сегментація

RFM сегментація

RFM-аналіз є інструментом, що дозволяє проводити сегментування споживачів за рівнем лояльності на основі їх минулих дій, прогнозувати їх поведінку. Тобто система виявляє тих клієнтів, за якими ймовірність відгуку на нашу активність (пропозицію) найбільш висока.

 

Для максимально ефективного використання модуля крос-продажів необхідно оцінювати клієнтів за допомогою CLV і RFM-аналізу.

Картографічний сервіс

Картографічний сервіс

Картографічний сервіс - зручний інструмент візуалізації інформації і аналітичних даних, який дозволяє:

  • Формувати температурні звіти по щільності угод, пенітраціі продуктів, конкурентним стовпів на мапі

  • Відображати стан на карті за адресою клієнта

  • Планувати зустрічі на мапі

  • Формувати карти об'єктів, офісів, точок продажів, пунктів обслуговування, банкоматів, складів, сервісних центрів (на карті країни)

  • Формувати карти рекламацій

Звітність з продажу та якості обслуговування

Звітність з продажу та якості обслуговування

Консолідованість інформації за результатами продажів і якості обслуговування, що подається в зручній для аналізу формі. Система надає можливість індивідуальних налаштувань для кожного звіту за допомогою гнучкого конструктора.